eirikoo Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Kjøreordre må vi ha selv på MB feltvogn :) Jo, jeg er klar over det. Poenget var vel at en Leo kjøres aldri eller hvertfall sjelden (hehe) på egen hånd. Har forresten tekniske manualer på Leopard 1A1 her nå, fant dem når jeg flyttet. Men regner med du har det du trenger av dokumentasjon. hehe OK, nok OT. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Jo, jeg er klar over det. Poenget var vel at en Leo kjøres aldri eller hvertfall sjelden (hehe) på egen hånd. Har forresten tekniske manualer på Leopard 1A1 her nå, fant dem når jeg flyttet. Men regner med du har det du trenger av dokumentasjon. hehe OK, nok OT. Har vært med på testkjøring av bergepanser langs veien, men da hadde vi følgebil foran. Jeg har bøker for motor (tyske) og for kjøretøy- og tårndelen (norske), men sier aldri nei til leo-dokumentasjon... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haug2k Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Han fant vel ikke noe godt bilde av ei norsk vogn da. Har faktisk ingen gode selv heller, kun dette tatt av vogna med kjøreskolekabin som jeg prøvde i februar 2003: Joda, har masse bilder av norske vogner. Men dette er fra tyskland når vi var der å kjørte tidligere i sommer. Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Det forklarer det, ble vel forvirret av det norske flagget. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Det forklarer det, ble vel forvirret av det norske flagget. :) Hva skal jeg si da, jeg la ikke engang merke til det norske flagget... babyhmm? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Er man detaljefreak er man detaljefreak. Selv om det blir plagsomt fra tid til annen. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 [...] Reodor F, hvordan du klarer å være så avbalansért og positiv i hver eneste post er noe jeg sliter med å forstå. "Lær meg, mester!" Beklager OT. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Reodor F, hvordan du klarer å være så avbalansért og positiv i hver eneste post er noe jeg sliter med å forstå."Lær meg, mester!" Beklager OT. Ved å lese og forstå denne: http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/100313-%D8yvinds-strategitips-for-seier-p%E5-bilforumet.html ;) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Var Grensejeger 04\05. Først rekrutt i ett halvt år på GSV så tjenste som Jæger\purk ute på Grensen siste halvår. Jeg tjente mitt siste halvår i hardteigen til Elevenes Grenestajon! Tøff teig med også dertil mye Hokus(Bell ettellerannet) og mye bruk a scooter Var spesielt gøy hvis man fikk taktisk flygning med Hokusen, Morro morro morro! Satte stor pris på dette året, stolt den dag idag! Jasså par andre fra grensa også, hva var dere? Jeg gikk rundt og drassa rundt på Mrr`en! Du var der samtidig som meg jo Fartstripa! Hvilken tropp var du i? Jeg var i tropp 4, Devik... Gsv 04/07. Ett herlig år med kaldt vær og mye mygg. var på gjøkåsen grensestasjon. 1/1 - 17/7-05. Kjempebra år alt i alt! Gsv. Ett herlig år med kaldt vær og mye mygg. Var på gjøkåsen grensestasjon. 1/1 - 10/7-06. Kjempebra år alt i alt! Nesten copy - paste fra Fartstripa :P. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Ved å lese og forstå denne:http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/100313-%D8yvinds-strategitips-for-seier-p%E5-bilforumet.html ;) :O Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravemaskin Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 INGBN jan 06 - dec 06Skulle egentlig vært stormbåt sjåfør, men lysken ville ikke bli bra så da ble jeg: Paintball instruktør \ velfass på skjold.... Paintball instruktør? What? Du hadde vell mest ansvaret for å levere ut malingsballer til soldatene som ville spille:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 God dag Devik! Taje her! Det er ca to år siden dere hoppet på bussen på tur inn til dimitering nå. Jeg var grensejeger på Gjøkåsen. Var i tropp 4 vettu! Hadde reunion hos meg i går kveld med gutta fra grensa. Til og med befal var med. FUKTIG! Snakket med olafsen. Han var drita på tur til Kiel IGJEN! Han har fprresten pult på seg unge oppi der da! Vet jo hvordan ha var!! Var Grensejeger 04\05. Først rekrutt i ett halvt år på GSV så tjenste som Jæger\purk ute på Grensen siste halvår. Jeg tjente mitt siste halvår i hardteigen til Elevenes Grenestajon! Tøff teig med også dertil mye Hokus(Bell ettellerannet) og mye bruk a scooter Var spesielt gøy hvis man fikk taktisk flygning med Hokusen, Morro morro morro! Satte stor pris på dette året, stolt den dag idag! Jasså par andre fra grensa også, hva var dere? Jeg gikk rundt og drassa rundt på Mrr`en! Du var der samtidig som meg jo Fartstripa! Hvilken tropp var du i? Jeg var i tropp 4, Devik... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Jasså så du er ett år etter meg. Du vet den store krakken på stasjonen har jeg og pf'en min laget. Samme med krakken på TF. Hadde to års reunion hos meg i går! Negaard var desidert fullest! Gsv. Ett herlig år med kaldt vær og mye mygg. Var på gjøkåsen grensestasjon. 1/1 - 10/7-06. Kjempebra år alt i alt! Nesten copy - paste fra Fartstripa :P. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Paintball instruktør? What? Du hadde vell mest ansvaret for å levere ut malingsballer til soldatene som ville spille:) faktisk så hadde jeg mye besøk fra andre leire, deriblandt utdrikknings lag osv :P hehe. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 skjold...VF på Leo 1 Bropanser...så sinnsykt lite nyttig... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg