Gå til innhold

Hjelp til valg av baklykter..

Ranger emnet

phax.

Anbefalte innlegg

Kan jo legge med at jeg fikk litt elsk på et par led-lykter som jeg så montert på en sort golf her om dagen, men tviler på at det ville sett like bra ut på min sølvgrå sak..

Har trodd at led-lykter så mest jalla ut utifra bildene jeg har sett på nett, altså ikke påmontert noen biler. Men fikk øynene litt opp for de nå.. slenger med et bilde av den bilen også.

Hadde jeg hatt sort bil hadde jeg tvert valgt disse lyktene:

led-lykte.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei se der ja, letet etter bilde av de lyktene påmontert, fikk jeg sett de i rette fargen og greier. :)

Var litt som jeg fryktet med de kromfarga led lysene ja, synes det ser litt for plasticfantastic ut.. Da tror jeg faktisk det hadde blitt bedre med sort eller rød led lykter altså. Ingen som har noen bilder av en sølvgrå golf med de påmontert..?

De led lyktene med den crystal clear looken har jeg også tittet litt på, er pene nok de men synes de kanskje blir litt for kjedelige. Har lyst på noe litt mer særegent! :)

Også tittet litt på Hella sine Golf 5 look lykter, men er jo umulig å bli klok uten å se hvordan de ser ut påmontert..

Foreløpig så heller jeg litt mot sorte eller røde led lykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også tittet litt på Hella sine Golf 5 look lykter, men er jo umulig å bli klok uten å se hvordan de ser ut påmontert..

Jeg har de sorte Golf 5 look lyktene på en sort golf hvertfall.

Legger ved et par bilder.

Veit man får lyktene sølvfarget også.

DSC00981.JPG

DSC00975.JPG

1998 VW Golf IV 1,8 Highline

Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider