volvofanatist Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 B18 og B20 er samme blokk ihvertfall.. B19, b21, b23 er samme blokk. Vet da ikke om veivlagre passer overens.. Fin bil forresten.. :) Takker, akkurat det du sier der veit jeg og.. Og det ser rimelig likt ut, men var rart det ikke stod noe annet syns jeg.. -Falken: Det er en fin farge, men da må bilen være strøken og.. Denna har hatt et litt hardt liv i hurdal, så er ikke kjempepen, men den har heldigvis ikke sett salta veier... Så er litt sparkling og nye framskjermer må til før lakkering.. Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Ingen her som har snøring på om b20 og b23 har samme veiv7rådelagre? Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Det går iallefall an å sette veiv og råder fra B19/21/23 i B20, så det tyder jo på at det er like lagre! Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Det går an det ja! Ja da hørtes jo det ganske sannsynlig ut ja.. Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 lite med kommentarer her syns jeg men... Noen som veit hva tolleransene på slitasje og ovalitet på b23et veiv og sylindre er? Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Her kommer det noen bilder da: 23et blokka... Råder og stempler som skal få nye ringer.. veiva.. så godt som uten slitasje... @ samma eksos som ligger hjemme hos meg bare med en lyddemper.. lånte bildet av fiatråner.. Lånte profilen hans også forresten..;) Blokka er nå hona og venter på stempelringer... Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 nå blir jo gammlebilen min bra hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg