Xanonymx Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Har en Defa alarm 700 serien, som ikke funker. Det virker som om der ikke er strøm til sentralen ut ifra symptomene: Går ikke an å låse bilen opp og igjen med fjernkontrollen, starte bilen for startsperren er koblet inn, blinker ikke i info-point (lys dioden) når tenningen er på og dårene åpne. Skjer heller ingen ting når jeg trykke inn nødkoden på sirenen. Jeg har sjekket sikringen den er hel. Har og sjekket om det er spenning i ledningen som går inn i sentralen, og det er det. Jeg vett hvordan jeg kobler forbi startsperren, slik at jeg får startet bilen. Så er det noen som vett hva det kan være, eller noen mer jeg kan gjøre for å finne ut av det? Tar imot alle tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Død styreenhet. Hadde en 700X som jeg fikk akkurat samme problem med. Måtte tyvkoble for å komme meg hjem. Defa er et drittprodukt, norsk drittprodukt. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg