Manuell Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 lufta pugen fredag... fra fire stive inn i rundkjøringa på flaskebekk.. la den opp i 5x1000 så kapsla nesten fløy.. kjenten enden slapp.. møtte onkel blå..i utgangen mot varden.. la den opp i 6x1000 så jeg fikk ventilflyt oppover varden så det slapp i kontraen.. smalt inn brekke inn på rehab. sto der til purken fløy forbi.. Venter med mer kjøring til jeg får lappen jeg.. Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Velkommen hit til forumet! Ja er nok kanskje ikke så dumt det.. Gjorde noe lignende selv en gang... Sto å venta på grønt lys (lyskryss og skulle til høyre) dro opp brekket og burnet til det blei grønt... når jeg da slepper opp gassen for å få grep til å styre, og begynner å kjøre ut i krysset så ser jeg at snuten står på vei inn i krysset der jeg skulle ut... han hadde riktig nok rødt lys og jeg fikk akkurat nok tid til å stikke av... O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 faen jeg så deg når du fikk kontraen opp varden........kom hjem fra fylla...... det var på hengende håret, så ut som pugen var på vei mot tjærnet der ass.....men hvordan fikk du onkel blå så langt bak deg a::::???::::: hvor møtte du dem etterpå?? E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 de kom fra s-oil når jeg dro ut av rundkjøringa!! parkerte hjemme etterpå!! lå langt bak tror jeg.. kunne ikke se dem i kjærring speilet:o Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 bar du kom deg unna da, vikke se deg innafor burene E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 De kan ikke ha fått reg. nr. mitt... ikke hørt noe enda... fikk ikke sove fredag jeg.. :eek: Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by Manuell-Stikke lufta pugen fredag... fra fire stive inn i rundkjøringa på flaskebekk.. la den opp i 5x1000 så kapsla nesten fløy.. kjenten enden slapp.. møtte onkel blå..i utgangen mot varden.. la den opp i 6x1000 så jeg fikk ventilflyt oppover varden så det slapp i kontraen.. smalt inn brekke inn på rehab. sto der til purken fløy forbi.. Venter med mer kjøring til jeg får lappen jeg.. Smart å vente til du får lappen ja...... Hvis jeg hadde møtt en tulling som deg uten lappen og noe hadde skjedd, skulle jeg personlig ha sørget for at det eneste du kunne kjøre i ALL fremtid var en liten rød handikap-bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Jonaldo: ENIG. Kjøre uten lappen er tull. Hva om han hadde måkt ned en fotgjenger f. eks. Forsikringen gjelder jo ikke når han ikke har lappen. Manuell-stikke: Går ut i fra at du vet hva regress betyr? Hvis du har en smule hjernekapasitet kjører du ikke uten lappen. Hvis du ikke vet hva regress betyr: finn ut det. Men kul bil det har du. Peugeot GRI står det i profilen din. 405 GRI eller?? Jeg har 405 SRI. Fete biler det gitt.. :D Går som juling, purken hakke sjangs.. :op The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 vet ikke helt jeg gutter, går nå ikke mer enn sånn passe spør du meg... go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Hehe ironi..... :D :D The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Det er gutta sine som kjører Peugeot :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by Jonaldo Smart å vente til du får lappen ja...... Hvis jeg hadde møtt en tulling som deg uten lappen og noe hadde skjedd, skulle jeg personlig ha sørget for at det eneste du kunne kjøre i ALL fremtid var en liten rød handikap-bil!!! Men hvis han hadde hatt lappen hadde det vært greit? DUST. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidlund Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 enig der, Ascona. Eneste forskjellen om han har lappen eller ikke er jo for han sjøl. Hadde jeg blitt påkjørt og brekt foten hadde jeg da gitt faen i om gutten hadde hatt lappen eller ikke. Vondt i foten hadde jeg hatt uansett, og skulle det vært snakk om erstatning på noe vis, så hadde det da gått like bra for meg det. Det er HAN som hadde fått problemer. Og viss det er noen her som kan påstå at de ikke har kjørt før de fikk lappen, og heller ikke har kjørt fort el.lignende etter de fikk lappen... Kom igjen og fortell meg, jeg tror ikke på det likevel. http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 dumme greier det der... peugeot er den ultimate bilen.. bilen som liker litt tall :) Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 det er vel på tide å parkere puggen fram til januar vel??? ingen vits å drite seg ut nå.......skjer det no nå er det jo faen meg lenge til du får lappen, men det er jo min mening. og den er faen meg rektig!:D :op E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg