Gå til innhold

Kom meg unna!!

Ranger emnet

Manuell

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Ascona

Men hvis han hadde hatt lappen hadde det vært greit? DUST.

Du er så dum Ascona!!!!

Tenk på følgende for både offer og sjåfør hvis han ikke har lappen da..... Masse kødd med forsikring og ikke minst så er sjansen for ulykker større for drittunger i den aldersgruppen som tror dem er verdensmestere!

Makan til dust som deg skal man lete leeeenge etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Manuell-Stikke

lufta pugen fredag... fra fire stive inn i rundkjøringa på flaskebekk.. la den opp i 5x1000 så kapsla nesten fløy.. kjenten enden slapp.. møtte onkel blå..i utgangen mot varden.. la den opp i 6x1000 så jeg fikk ventilflyt oppover varden så det slapp i kontraen.. smalt inn brekke inn på rehab. sto der til purken fløy forbi..

Venter med mer kjøring til jeg får lappen jeg..

Synd du ikke ble tatt. Umodne 17-åringer med lite vett og tung høyrefot er det siste vi trenger i trafikken.....idiot!

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Manuell-Stikke

lufta pugen fredag... fra fire stive inn i rundkjøringa på flaskebekk.. la den opp i 5x1000 så kapsla nesten fløy.. kjenten enden slapp.. møtte onkel blå..i utgangen mot varden.. la den opp i 6x1000 så jeg fikk ventilflyt oppover varden så det slapp i kontraen.. smalt inn brekke inn på rehab. sto der til purken fløy forbi..

Venter med mer kjøring til jeg får lappen jeg..

Hva er det du bruker hjernen din til?

Du sier du venter med mer kjøring til du får lappen. Men du skal ikke kjøre slik hverken med eller uten lappen. Det er ulovlig, og ikke helt uten grunn. Slik kjøring er helt uforsvarlig.

Hvis du vil bruke veiene våre til slik kjøring, er det ikke nødvendig for deg å ta lappen, for lappen er ikke et bevis på at du er verdens kjappeste kjekkas, men et bevis på at du kan ferdes noenlunde sikkert i trafikken.

Hva er det så du skal bruke førerkortet til?

Nei, kjør heller uten, men jeg skulle helst sett at du havnet bak lås og slå. Synd politiet ikke tok deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Hva er det du bruker hjernen din til?

Du sier du venter med mer kjøring til du får lappen. Men du skal ikke kjøre slik hverken med eller uten lappen. Det er ulovlig, og ikke helt uten grunn. Slik kjøring er helt uforsvarlig.

Hvis du vil bruke veiene våre til slik kjøring, er det ikke nødvendig for deg å ta lappen, for lappen er ikke et bevis på at du er verdens kjappeste kjekkas, men et bevis på at du kan ferdes noenlunde sikkert i trafikken.

Hva er det så du skal bruke førerkortet til?

Nei, kjør heller uten, men jeg skulle helst sett at du havnet bak lås og slå. Synd politiet ikke tok deg.

helt enig otto, slike folk beviser at de ikke har noe i trafikken å gjøre. Virkelig synd han kom unna.

Synes dessuten slike tråder er helt unødvendige da det kan virke som om noen synes dette er skikkelig tøffe saker..

men sier vel litt om IQ?

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere klager og kjefter som om dere aldri har gjort noe galt, hvilket jeg sterkt betviler, da dere alle er mennesker. Han har tydeligvis bestemt seg for å la bilen stå til han ha lov å kjøre, så da har han vel skjønt at han har gjort noe dumt? Da burde det være greit, lære av sine feil. Og du som sier han ikke skal kjøre slik når han har fått lappen heller.... Hvis du alltid kjører så fint som du tydeligvis mener man skal, ja da er du sikkert kjempeflink til å manøvrere bilen den dag du får en kjapp, uventa et-eller-annet-ukontrollert. Og det er fortsatt HAN som hadde fått problemene i fanget hvis det hadde skjedd noe. Det eventuelle offeret hadde kommet i akkurat samme situasjon om han hadde hatt lappen. Ikke prøv å være så perfekte her folkens, det er dere nemlig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vidlund

Dere klager og kjefter som om dere aldri har gjort noe galt, hvilket jeg sterkt betviler, da dere alle er mennesker.

Det er menneskelig å feile, men det er ikke menneskelig å kjøre uten lappen samt stikke av fra politiet.

Han har tydeligvis bestemt seg for å la bilen stå til han ha lov å kjøre, så da har han vel skjønt at han har gjort noe dumt? Da burde det være greit, lære av sine feil.

Hvor sier han noe om at han skal slutte å kjøre som den idioten han er når han får lappen?

Og du som sier han ikke skal kjøre slik når han har fått lappen heller.... Hvis du alltid kjører så fint som du tydeligvis mener man skal, ja da er du sikkert kjempeflink til å manøvrere bilen den dag du får en kjapp, uventa et-eller-annet-ukontrollert.

"uventa et-eller-annet-ukontrollert" - Som for eksempel et pøbelfrø bak rattet i en Peugeot?

Og det er fortsatt HAN som hadde fått problemene i fanget hvis det hadde skjedd noe. Det eventuelle offeret hadde kommet i akkurat samme situasjon om han hadde hatt lappen. Ikke prøv å være så perfekte her folkens, det er dere nemlig ikke.

Om ikke vi er perfekte, så må i hvert fall du være det mest perfekte rasshøl jeg noensinne har hatt den tvilsomme glede av å møte, og du skulle vært banket opp bare for at du kan finne på å være så fabelaktig kynisk. Men jeg er dessverre redd det ikke finnes nok juling i verden til å gi deg mengden du har gjort deg fortjent til.

"Offeret" kunne vært min, eller noens, far, mor, bror, søster, bikkje eller katte.

Nei, du og dine likesinnede har absolutt ingenting bak et ratt å gjøre. For dere har tydeligvis problemer med å respektere lover, regler, andres eiendom, og sist men ikke desto minst: LIV!

Mennesker av ditt slag påfører folk mye unødvendig sorg og lemlestelse hvert eneste år. Mennesker med lik innstilling som din påfører oss forsiktige trafikanter unødvendig høy forsikringspremie. Vi andre må betale i dyre dommer for å rydde opp i rotet deres! Takket være grauthuer som dere er det livsfarlig og rådyrt å dra på jobb eller en tur til butikken. For det er slike formål bilene og veiene våre skal brukes til. Ikke for at du og dine likesinnede skal få ut all deres aggresjon og frustrasjon.

Dere er ikke alene på veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Real klask i trynet med et balltre er hva gutten sku ha hatt, mulig det samme som de han "kunne" ha truffet ville ha kjent.

Å skryte at en har kjørt uten lappen, ligget brett og stikki av fra snuten og er en hvalp mener jeg er helt kvalmt, faen meg like ille som om han hadde kjørt i fylla eller no, blir kvalm av slike.......

Moderator kan gjerne slette min konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Du er så dum Ascona!!!!

Tenk på følgende for både offer og sjåfør hvis han ikke har lappen da..... Masse kødd med forsikring og ikke minst så er sjansen for ulykker større for drittunger i den aldersgruppen som tror dem er verdensmestere!

Makan til dust som deg skal man lete leeeenge etter!

Ikke noe masse kødd der, forsikringen for bilen punger ut og gjør sjåføren til gjeldsslave.

Er forøvrig enig i alt vidlund skriver her, selv kjører jeg ofte for fort, sladding og herjing i bøttevis, har stukket av fra politiet 2 ganger, og har en hau av fartsbøter på samvittigheten.. Å herje litt slik som dette er selvsagt dumt, men det er ikke noe jeg ikke gjorde som 17 åring heller, eneste forskjellen er at jeg gjorde det på en bilcrossbane, noe ikke alle har mulighet til..

Forsvarer ikke kjøringen på noen måte, men jeg forstår godt at 17 åringer vil ut å leke seg, akkurat som vi litt eldre leker oss, en bane hadde hindret slik oppførsel i trafikken, desverre føler ikke regjeringen for det samme virker det som..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du alltid kjørt slik som blåbærgutta vil? ALLTID? Traffikkskolekjøring hele tida? Har du det? Forøvrig kan du se i signaturen min hva slags kjørestil jeg har. Sjelden det blir farlige situasjoner av det gitt.

Til slutt: Hvis du er så snill gutt som du skal ha det til, ja da bør du kanskje få lov til å gi meg "all verdens juling" Du kan da se i avataren hvor jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf T&Nos så klart!

tja..yngre gutter synes dette er tøft..mens de eldre synes det er helt på jordet...slik vil det alltid være..tror ikke dere var de største englene her selv på den tiden..kanskje noen, ja..men de fleste så annerledes på sånt...fjortissnakk kaller jeg det..

ikke alle unge gutter synes det er gøy å grisekjøre med bil.

særlig ikke når det er fare for andres liv. Det å følge trafikkrelgene er både best for deg men særlig for andre trafikanter. Det å tålomdighet er også viktig alle kan jo feile.

Det viktigste er å ikke stå bastant på sitt og heller ofre bilen enn å være litt generøs og overbærende med f.eks stressa folk.

Hvis folk absolutt må kjøre så jævelig fort kan de heller kjøpe jordet til fattern og kjøpe en bil og rævkjøre den der og hvis det er noen det går utover er det bare demselv.

Men jeg tror også noen baner ville ha en prevantivt effekt, det ville jo ikke hjelpe på de værste da. Høyere bøter og strengere straffer også (så kunne de sette ned bilavgiftene for oss vanlige billister) feks åpne noen glattkjøringsbaner som man kan leie for en billig penge og ha det gøy uten at andre blir satt i fare eller bare vanlige baner/flystriper el. hvorfor kunne de ikke spart litt mer av de gamle rullebanene på fornebu f.eks

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt alvorlig, man kan ikke ha høyere bøter enn det man har i dag, man glemmer å se på speedometeret en dag, ops, 10km for fort, der står de, og 1500 i bot. 1500 kr, det vil si, ops, der røk helgemiddagen.

Glemmer å ta på seg selen. Ops, 500 kr..

Glemmer å skru på lysene.. Ops, 1500 i bot, MIDT PÅ DAGEN!

Og no når disse prikkene kommer... Er det ikke så at dem ikke regnes som straff? med andre ord, så hvis man kommer i 70 i 60 sonen, uten sele, og uten lys (dårlig dag), så får man 1500 i bot for farten + 2 prikker, + 1 prikk for selen + en prikk for lysene??

Isåfall, så har dette landet gått fullstendig fra konseptene.

I trafikken forventes det at man skal oppføre seg umenneskelig, dvs, feilfri, ifølge reglene. Dette sjer ikke, alle gjør noe ulovlig på veien hver dag, noen mer enn andre, men alle gjør det, ingen kan leke helt her, ingen kan støtte dette prikksystemet inderst inne, for en dag er det DU som er for sent til jobben, en tidlig morgen, trøtt og jævlig, du hopper i bilen og kjører av gårde, gjerne med grøftelysene fra i går på, litt for fort, og uten selen, da sliter du,for da har du nettopp brukt opp nesten alle prikkene dine.... som skal holde i 3 år...

Forøvrig, hva sjer når folk har 7 prikker, og purken legger seg på hjul? Jeg tror de fleste stikker av, det hadde iallefall jeg gjort... Tror det er få her, iallefall av dem med litt sprut under panseret, som lar seg stoppe når man VET lappen ryker, kanksje bare for å kjøre 10 km for fort eller noe, jeg tror prikksystemet er farlig, og det er i tillegg enda et brudd på menneskerettighetsopplegget som sier at dobbeltstraff ikke er lov, for hvis det å miste lappen ikke er en straff, så er jeg en ape med orange høl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår