Gå til innhold

Kom meg unna!!

Ranger emnet

Manuell

Anbefalte innlegg

Virker kanskje som du misforstod meg litt. Når jeg mener fort, mener jeg ikke 200+, jeg mener 10-15-20km/t over fartsgrensene. Raskere enn det pleier jeg ikke kjøre. Og jeg mener det får meg til å følge med bedre på veien og eventuelle hindre som skulle komme opp.

Det er 100% umulig å konsentrere seg like mye om kjøringen når du hører på musikk. Det er heller ikke uten grunn det ble forbudt å snakke i mobiltelefon mens man kjører.

Liker dårlig at du prøver å heve deg over meg, men det får være din sak. Jeg kjører også sakte og storkoser meg med å høre på musikk, det er faktisk dette jeg gjør mesteparten av tiden. Det jeg ville frem til er at jeg anser meg selv som en tryggere sjåfør når jeg øker farten, slår av musikken og konsentrerer meg 100% om kjøringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Virket også som du kanskje mente jeg tror jeg er en god sjåfør siden du kaller meg arrogant. Det mener jeg ikke. Men jeg prøver å kjøre så godt jeg kan. Avpasser selvfølgelig alltid farten etter forholdene, og slår av musikk hvis jeg føler at det er såpass glatt at det er fare for å få en liten sladd eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mycket bra daggis. Men du må jo ikke glemme at vår kompis otto her er perfekt. Han vrir og vender på ting, så vi blir sittende som ansvarsløse rasshøl og han er engelen von bismarck. Nå blir jeg et offtopic rasshøl, men det får så være. Har svart nok seriøst på denne diskusjonen kanskje, men vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daggis

Virker kanskje som du misforstod meg litt. Når jeg mener fort, mener jeg ikke 200+, jeg mener 10-15-20km/t over fartsgrensene. Raskere enn det pleier jeg ikke kjøre.

Du føler deg misforstått. Slike som deg gjør som regel det.

Og jeg mener det får meg til å følge med bedre på veien og eventuelle hindre som skulle komme opp.

Du tenker på å forsere disse hindrene i høy fart, forstår jeg.

Har du med et skipsanker som du slipper ut? For du har vel hørt om bremselengde?

Det er 100% umulig å konsentrere seg like mye om kjøringen når du hører på musikk. Det er heller ikke uten grunn det ble forbudt å snakke i mobiltelefon mens man kjører.

Det er ikke uten grunn at det er forbudt å bryte fartsgrensene, heller.

Forresten er det ikke ulovlig å snakke i mobiltelefon mens man kjører. Hørt om handsfree?

Liker dårlig at du prøver å heve deg over meg, men det får være din sak.

Nei, det er din sak.

Jeg kjører også sakte og storkoser meg med å høre på musikk, det er faktisk dette jeg gjør mesteparten av tiden. Det jeg ville frem til er at jeg anser meg selv som en tryggere sjåfør når jeg øker farten, slår av musikken og konsentrerer meg 100% om kjøringen.

Så mesteparten av tiden anser du deg selv å være en utrygg sjåfør. Kjekt å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

FAKTA OM PRIKKBELASTNING (klippet fra Dagsavisen.no):

* Det er fire konkrete brudd på veitrafikkloven som inngår i systemet: Fartsovertredelser, kjøring på rødt lys, ulovlig forbikjøring, overtredelser av vikepliktsregler.

* Hovedregelen er at et brudd resulterer i to prikker.

* Fartsovertredelser mindre enn 15 km/t der fartsgrensen er 60 km/t eller lavere, og mindre enn 20 kilometer i timen i områder der fartsgrensen er 70 km/t eller høyere, gir imidlertid én prikk.

* Etter seks prikker i løpet av tre år får man en advarsel.

* Når åtte prikker eller mer er registrert i løpet av tre år, vil man tape retten til å føre motorvogn i seks måneder.

* Treårsperioden regnes fra tidspunktet for hver enkelt overtredelse.

* Dagens bøtesystem kommer i tillegg.

Dette ser jeg faktisk frem til.

Han som fant opp det skulle ha blitt dratt opp etter kukken opp på stortinget og skutt i hue mens folk så på..

Jævela nazi faen som har funnet på det dritte der...

Den største horungen i hele norge har funnet på det vedtaket og hvis det blir vedtat håper jeg barna til han lider av en sykdom som ingen har sett før..

Mvh: Jacek Z

p.s: Angående han på 17år som kjørte uten lappen han er en dust men han er ikke den eneste heller..Otto von Bismarck hvem har død og valgt deg som gud siden du forteler alle hva som er rett og ikek rett.. pass på deg selv og dritt i hva alle andre gjør...

Eller ar du ikke noe beddere å gjøre en å legge deg opp i andres saker.. hvis folk har lyst til å kjøer som idioter er det dems sak..

Hvem faen er du til å døme noen.. Din klovn...

Jacek. Z

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vidlund

Mycket bra daggis. Men du må jo ikke glemme at vår kompis otto her er perfekt. Han vrir og vender på ting, så vi blir sittende som ansvarsløse rasshøl og han er engelen von bismarck. Nå blir jeg et offtopic rasshøl, men det får så være. Har svart nok seriøst på denne diskusjonen kanskje, men vi får se.

Her vrir du det slik at det skal se ut som om jeg er den som vrir og vrenger.

Det er uansett ikke første gang du vrir.

Her vrir du:

"Og viss det er noen her som kan påstå at de ikke har kjørt før de fikk lappen, og heller ikke har kjørt fort el.lignende etter de fikk lappen... Kom igjen og fortell meg, jeg tror ikke på det likevel."

Her gjør du det igjen:

"Dere klager og kjefter som om dere aldri har gjort noe galt, hvilket jeg sterkt betviler, da dere alle er mennesker."

Og igjen:

" Hvis du alltid kjører så fint som du tydeligvis mener man skal, ja da er du sikkert kjempeflink til å manøvrere bilen den dag du får en kjapp, uventa et-eller-annet-ukontrollert."

Sitat fra et annet tema, der det heves over enhver tvil at du er fæl til å vri og vrenge:

"var festsjåfør, råna rundt i sogndal. ligger i ca.5-10 km/t. pol10 etter meg, stopper meg. kan fortelle at han som sitter bak meg ( 20 år, mer edru enn full) "hadde hodet ut vinduet i fart" og det var livsfarlig og mitt ansvar. når jeg da prøvde meg på en "nei, nå skal du høre her, det er ikke farlig, kjører i gangfart" osv.. da vrei skallen på purkedama seg innvendigt tror jeg... "

Når du sier at andre vrir og vrenger, fraskriver du deg samtidig retten til å bli tatt alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SnoopyPimp

Han som fant opp det skulle ha blitt dratt opp etter kukken opp på stortinget og skutt i hue mens folk så på..

Den største horungen i hele norge har funnet på det vedtaket og hvis det blir vedtat håper jeg barna til han lider av en sykdom som ingen har sett før..

p.s: Angående han på 17år som kjørte uten lappen han er en dust men han er ikke den eneste heller..Otto von Bismarck hvem har død og valgt deg som gud siden du forteler alle hva som er rett og ikek rett.. pass på deg selv og dritt i hva alle andre gjør...

Eller ar du ikke noe beddere å gjøre en å legge deg opp i andres saker.. hvis folk har lyst til å kjøer som idioter er det dems sak..

Si meg en ting, vet mora di at du er oppe så sent? Bilforumet er i ferd med å bli bra igjen, men stadig dukker det opp fjortis som forsøker å gjøre seg bemerket.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen

Si meg en ting, vet mora di at du er oppe så sent? Bilforumet er i ferd med å bli bra igjen, men stadig dukker det opp fjortis som forsøker å gjøre seg bemerket.

Jeg skal ikke en gang gidde å si noe til deg fordi du er rett og slett bare en Jævela taper som legger deg opp i alle andres saker...

Jeg tror du har drikke feil morsmelk...

Har du ingen venner og er en taper og blir du mobbet på jobben så dette er det eneste stedet der du kan være litt mann fordi du kan fortelle dine meninger til folk som ikke bryr seg...

fjortiser... Snakker du om deg selv eller Klovnen Du er herved KLOVNEN i mine øyne og jeg skal referert til og om deg som KLOVNEN

Jacek. Z

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SnoopyPimp

Rart at en som snakker om nazitendenser, foreslår å gripe en annen person forplantningsorgan og slepe vedkommende opp på tinget for så å iverksette nakkeskudd.

Kanskje ikke rart du ikke har fått med deg at prikkbelastning trer i kraft fra og med neste år. Det er vedtatt.

Saken er den at jeg passer på meg selv. Alle burde passe på seg selv. Ved å passe på seg selv passer man samtidig på andre. Men hva hjelper vel det når enkelte personer gir fullstendig faen i både egen og andres sikkerhet? (Les: motarbeide.)

Og med det navnet ditt burde ikke du kalle noen for klovn.

Jacek Z vekker assosiasjoner til polske sirkusbjørner med enhjulssykkel og hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Saken er den at jeg passer på meg selv. Alle burde passe på seg selv. Ved å passe på seg selv passer man samtidig på andre. Men hva hjelper vel det når enkelte personer gir fullstendig faen i både egen og andres sikkerhet? (Les: motarbeide.)

Og med det navnet ditt burde ikke du kalle noen for klovn.

Jacek Z vekker assosiasjoner til polske sirkusbjørner med enhjulssykkel og hatt.

Nå husker jeg hva du har sagt...

Og ting blir ikke glemt der jeg kommer fra...

Og du er en KLOVN!!! Pass på deg selv eller så er det noen som kommer til å gi deg en heftig overraskelse fordi du legger deg opp i ting som ikke angår deg..

Hvem faen er du liksom som skal døme andre din KLOVN..

Jacek. Z

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår