ManiaCoupe Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Takk for raskt svar :) Neisj en kompis har en kræsja golf 2 med bra motor og interiør som e får for så og si ingen ting så tenkte det var en grei løsning. Måtte man gjort no mer endringer for å sette inn en 1.8 liter da? og måtte dette i så fall godkjennes? Samme jobben... Man bør vel godkjenne det, men ingen ser vel det ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Vet dere einserfolk om det er noen i Norge som har bygd einser med firehjulstrekk og med 2.0 diesel med 170hk, er det i det hele tatt mulig? Tenker altså på den motoren som blir levert i dagens Golf, Passat, Touran osv. Hadde vært kjempestilig med halvbur og en slik motor, utkastede bakseter og ordentlige seter samt smale kromfangere, smale baklykter i klar/rød, klare frontlykter og BBS RS i 14/15 og fin bredde. Nå må vel noen vekke meg fra drømmeland snart, tenker jeg. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Nå må vel noen vekke meg fra drømmeland snart, tenker jeg. Wake Up! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Ang seter ifra golf to, så er det slik at man egentlig bare kan bytte om på sidene; Altså H.stol på venstre side, og venstre stol på H. side. om man skal gjøre dette skikkelig kan man òg bytte om ryggen V.rygg på H. Side, og omvendt. (Gjelder 2 dørs,med vipp på ryggen. Da får du vippemekanismen ut mot døren.) Jeg har nett montert corradoseter i Golf 1, og er hvertfall slik jeg skal løse problemet med låsingen. Ifra corrado må jeg òg sikkert slipe av litt på festene i bak-kant,da det kan virke som at skinnene er litt smalere i Golf enn corrado. Tror golf 2 er rimelig likt. COrrado og golf stolene er like i bredden mht til understellet så du trenger ikke slipe noe. Men samme problemet med låsemekanismen. Men setter du stolen på motsatt side så får du styresporet på den låse stangen på feil side. Enklere å flytte over hendlene Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserstein Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Så jeg som sitter med dette problemet, bør egentlig bare flytte over styrehendelen til låsingen? Det virket som det var litt mer press passning på de setene jeg fikk i min Golf 1. var slik at jeg følte setet hadde kjilt seg. Takker for tipset da,hvertfall. Skal kikke på dette, samt prøve å få ferdig finnishen i helgen. Siter - Vw Passat `01 1.9TDI 130hk Highline - Vw Golf I `82 1.5l (Prosjekt) - Mazda 626GT `85 2.0i (R.I.P. :P ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Rensing av tank. God dag, er hjemme et par dager og skulle se litt på golfene jeg har kjøpt.. den ene har et rusta bensinrør så masse rustflak osv i tanken.. sku bytte det og tenkte å spyle tanken. Tenkte da å ta ut tanken noe som viste seg å være et sant helvete. Har prøvd å spyle tanken me den i bilen, men det blir liksom ikke helt reint.. prøvde så å skru den ut av bilen men det var lettere sagt en gjort. Har skrudd løs tanken, løsna eksosanlegget, og tatt ne bakenden .. ell hjulopphenget da liksom.. så tanken er laus men får den ikke ut for bremseslanger og brekkvaier er i veien.. skruan på bremseslangan sitt selvsagt bom fast... så da fundere jeg, går det ann å få tanken rein uten å ta den ut, er det evt noen lette triks for å få den ut? Ble et veldig langt spørsmål, finner jeg ikke no grei løsning tru e bare at e må skru det sammen sånn det er for bilen må kjøres bortigjen søndag.. stress mekking er no herk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Hvordan er plassen i en Caddy? Er 188 høy, må ha plass til både beina og hodet ;) Må vel ha boblebakrute (ikke Boble, men boble) for å få lagt stolen ned en cm og.. Mye å hente på å montere setene laverE? Har alltid trodd at en Caddy var som en 2-dørs mk1, men så var de jo som 4-dørs.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Hvordan er plassen i en Caddy? Er 188 høy, må ha plass til både beina og hodet ;) Må vel ha boblebakrute (ikke Boble, men boble) for å få lagt stolen ned en cm og.. Mye å hente på å montere setene laverE? Har alltid trodd at en Caddy var som en 2-dørs mk1, men så var de jo som 4-dørs.. Kort sagt, trangt! Jeg er bare 179 og føler jeg aldri får setet langt nok bak selv med boblerute. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingSnake Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Hei Jeg er på utkikk etter følgende: *Korte plastikk hjulbueer til bakskjermene. *Kromlister til hele bilen. *Gummilister til alle rutene. *Plastdeksel til dashbordet under rattet. Av eldste type. Jeg har en egen tråd her: "Seksogsøtti'n" hvis du lurer på detaljer. Send PM hvis du har noen av delene. Mvh KingSnake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Kort sagt, trangt! Jeg er bare 179 og føler jeg aldri får setet langt nok bak selv med boblerute. Er det med de originale setene? Er de like som i 5-dørs Golf? Har forstått det sånn at 5-dørs seter har smalere rygg enn 3-dørs hvertfall.. Så forresten i England at folk på min høyde er fornøyd i sine Caddyer, mulig de er entusiaster:P Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Er det med de originale setene? Er de like som i 5-dørs Golf? Har forstått det sånn at 5-dørs seter har smalere rygg enn 3-dørs hvertfall.. Så forresten i England at folk på min høyde er fornøyd i sine Caddyer, mulig de er entusiaster:P Dette var med seter fra 3-dørs GTI. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Hei Jeg er på utkikk etter følgende: *Korte plastikk hjulbueer til bakskjermene. *Kromlister til hele bilen. *Gummilister til alle rutene. *Plastdeksel til dashbordet under rattet. Av eldste type. Jeg har en egen tråd her: "Seksogsøtti'n" hvis du lurer på detaljer. Send PM hvis du har noen av delene. Mvh KingSnake Gummilister m/krom? Det har jeg liggende. Chromlister mener du da orginale eller sånn flate i krom. De plastikk hjulbuene bak venter jeg på . Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leken90cab Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 ett par enkle spøsrmål til dere guruer;) 1) Hvor ligger giver'n til ryggelysene på 90mod einsercab? 2) Enkelt å bytte? 3) Har de denne på møller? På forhånd takk for ett glimrende svar=) Siter 98 Golf 1,6SR/ 08 Touran 1,9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leken90cab Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 ingen? Siter 98 Golf 1,6SR/ 08 Touran 1,9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 ett par enkle spøsrmål til dere guruer;) 1) Hvor ligger giver'n til ryggelysene på 90mod einsercab? 2) Enkelt å bytte? 3) Har de denne på møller? På forhånd takk for ett glimrende svar=) 1) På gearkassa 2) Ja 3) Ja Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg