Gå til innhold

vagen sin bildetråd

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 653
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du tar som alltid veldig flotte bilder :)

Men mange av de siste bildene synes jeg har litt kjedelig location egentlig, missforstå meg rett, det ser bra ut, men du får til såpass bra bilder at en ENDA bedre location hadde rettferidgjort bildene dine mer.

Takker. Sliter med og finne steder og ta bilder :-/ Frister og begynne med stor blender og diffuse bakgrunner så jeg slipper og tenke på hvor jeg er :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Sliter med og finne steder og ta bilder :-/ Frister og begynne med stor blender og diffuse bakgrunner så jeg slipper og tenke på hvor jeg er :D

er alltid en mulighet det;)

Men prøv å finn ett "cleanere" sted, ser du liker bygninger osv, skulle gjerne likt å se bilder fra deg hvor du knapt se rnoe annet enn bilen i bildet. Men da blir det vel kun ut i naturen bilder..

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er alltid en mulighet det;)

Men prøv å finn ett "cleanere" sted, ser du liker bygninger osv, skulle gjerne likt å se bilder fra deg hvor du knapt se rnoe annet enn bilen i bildet. Men da blir det vel kun ut i naturen bilder..

Har med vilje ungått og gå så nære på at bare bilen er i fokus, for jeg syns det blir litt kjedelig. Men må si jeg er litt lei av og kjøre rundt i timesvis og leite etter locations hele tiden og så får se hva jeg finner på. Er uansett så lite folk som stiller opp (har vel sagt ja til 20stk i sommer, og 5 har stilt opp??) så er litt lei biler. Kommer til og prøve gå gjort litt andre ting som ikke er avhengig i at andre stiller opp for at jeg skal få gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider