Gå til innhold

vagen sin bildetråd

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 653
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingenting som hindrer talentløse sugere av penis og klippe vekk logo'n og si det er deres bilde. Men da er det litt lettere for meg, når jeg finner det, og kunne peke ut for andre at "hvorfor står navnet MITT her og der hvis det er DITT bilde"

Alternativet er og tagge ned bilde med en diger eller flere tag'er så det blir tilnærmet umulig og fjerne - men da ser bildene helt jævelige ut, så da kan jeg like så godt bare legge opp. Får heller bare leve med at det er noen folk der ute som er så talentløse og patetiske at de må stjele andre sine ting for at noen skal ha noe hyggelig og si om dem. Og det er jo ganske trist..

Som andre har sagt så kommer de ikke langt med det, for hvis noen ber de ta ett bilde av noe så klarer ikke sperm svelgerene og prestere hva som er forventet av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Var en kjapp tur innom bristolgarasjen i dag å tok bilde av drifting m5'en deres. Siden været er som det er, og bilen står senka på sommerdekk så måtte garasjen brukes for det den var verdt.

3 versjoner, bare fordi jeg kunne ikke bestemme meg..

D700 + Nikon 24-70 f2,8 @ 70mm f11 / ISO 100

brisolm501a.jpg

brisolm501b.jpg

brisolm501c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsvake bilder du tar Marius!

Bruker du blitz, eller er det mye etterarbeid?

Penger som ikke durer er død kapital
Bor du i Østfold eller i nærheten, og har lyst på bilder av bilen din? Ta kontakt!
1993 Toyota 4Runner 3.0TD - 1977 Audi 82 LS - 1986 Yamaha XT350
x: 1997 Volvo V70 2,5TDi - 1991 Audi 80 1.8 Russebil Edition - 2000 Audi A3 1.8T Quattro - 1976 Volvo 244 1,9DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awesome, hva for noe utstyr bruker du da?

Penger som ikke durer er død kapital
Bor du i Østfold eller i nærheten, og har lyst på bilder av bilen din? Ta kontakt!
1993 Toyota 4Runner 3.0TD - 1977 Audi 82 LS - 1986 Yamaha XT350
x: 1997 Volvo V70 2,5TDi - 1991 Audi 80 1.8 Russebil Edition - 2000 Audi A3 1.8T Quattro - 1976 Volvo 244 1,9DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider