Gå til innhold

artige ordtak du kan bruke på jobben

Ranger emnet


AudioX

Anbefalte innlegg

Stripsa fast en tykk gummihanske

(ikke engangs, men mersom sånn gul oppvaskhanske)

på potta til ei av sommervikarene på jobb..

 

glemmer aldri når hun skulle dra, for hu skulle tøffe seg litt å gi på litt ekstra siden vi sto å så på når hun kjørte..

Hansken ble like stor som bakenden på bilen før den eksploderte i en helvettes smell!!.. hu bråbremsa å kasta seg ut av bilen... hehe vi lå på bakken å hylte å vrei oss å lo!.. hehe

1995 Volvo 855 2.5i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Glemmer ikke når jeg gikk i speideren. Da lurte vi en ny som aldri hadde vært på leier før (er vel 5 - 6 år siden). Da blåste det utrolig mye og teltene sto noe utrykt. Så vi sendte gutten for å få tak i storm klister til teltpluggene. Vi fortalte hvor han skulle gå. Etter 1 time, ja 1 time kom han tilbake. Vi ante ikke at han hadde bitt så kraftig på denne spøken. Da kom han tilbake til leier med lypsil. Ja, sånn man har på tørre lepper. Det er ikke det som tar kaka. Han hadde blitt forklart at det var vanskelig å få tak i storm klister fordi alle teltene var i fare for å bli rivd vekk. SÅ det var en som sa at lypsil vil gjøre samme nyttene, vis ikke bedre. Her var det da altså en som forstod at vi spøkte med han. Jeg har aldri hatt så vondt etter å ha ligget på bakken å vridd meg i latter krampe.

 

 

Har også en annen spøk fra nyere dato. Håper ikke vedkommende er bruker av dette forumet.

 

Det var den tiden jeg var adm.ass i militæret. Vi hadde fått inn en potensiell overtaker for min stilling siden jeg skulle dimme om kort tid. På øvelse så hadde jeg han med og viste han hvordan sambandet etc virket. Ut på kvelden så hadde kapteinen og resten av befalet samlett seg i ei hytt for å diskutere dagens aktivitet. Da fikk jeg den ideen om å se hvor smart denne potensielle overtagerene var. Så jeg ba han om å hente nøkkelen til svangerskapet (ja dere vet hva det er :P ). Han nølte ikke ett sekund og gikk for å spørre om denne nøkkelen til det noe rare svangerskapet. Han banket på døren til der befalet satt og spurte "Har dere nøkkelen til svangerskapet". Samtilige som var i rommet utbrøt i latter og spurte hvem som hadde sendt han. Kan jo tenke dere hvem det var. Så han kom tilbake til teltet og var noe gråtkvalt og tårevåt i ansiktet og sa at jeg måtte møte i hytta. Jeg møter opp og får beskjed om at spøken var god og at den potensielle karen ikke er noe å samle på. Stakkars kar...

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen... Nå kom gamle minner fram igjen. :P

 

Da jeg en gang for lenge siden var murerhåndtlanger, ble jeg bedt om å gå å hente den lilla isolasjonen. Var veldig viktig at den var lilla. Men så lat som jeg var, så ropte jeg ned fra stilaset til murmesteren: "HEY, TA MED SÅNN LILLA ISOLASJON OPP DA!"

Han lo så jævli at han måtte sette seg ned... Rått og jævli lo han.

Tok ca. et par minutter før jeg skjønte hva i all verden han lo av.

 

Men, ikke nok med det.

 

Jeg ble også bedt om å hente en stuss-fuge.

 

JADDA!!!

Lettlurt her ja.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, noen jeg kjenner lurte en kompis til å gå å kjøpe is, bla KlitorIs og PenIs ;) Samme fyren var også inne på apoteket og skulle kjøpe navlelo fjerner og augne mål :D

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Haha, mye bra her! :partyon:

 

Bestefar sa detta tell fetter`n min mens vi dreiv å skrudde på en gammel bil av no slag:

Kan du måle spenningsfettet tell avdraget i forgasser`n, men vitkig å ikke komma borti kardangen for da kan du ødlegge innsuget til olja!:rules: Stakkars kar så et støkke forvirra ut..:respect :roll:

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en bil til en kompis la vi sukker rundt bensinrør (der man fyller på) La ett greit lag slik at det så ut som det var noen som hadde fylt noen kg sukker i tanken hehe... Han ble rimelig rar og litt forbanna. Tror han gikk sånn i 10 min. Ringte og styrte. Han ville jo ikke starte bilen for å kjøre videre. Men vi sa i fra ;) Ble noe sur for å si det mildt.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg og ein gjeng kompiser satt å prata om diverse, og så kom me innpå emnet moped. mopeden til den einge gikk ikkje skikkeli på tomgang.

 

ette mykje om og men og diskusjon om ka d kunne vert så seie han eina av oss: Det e sikkert slyngredyso i veivlageret!

det blei plutseli heilt stillt og så

kom det fra eigeren: ja, det kan jo være!?

då fekk me oss ein god latter:D

Daihatsu Charade G11 Turbo

(SMÅBIL POWER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår