danielm Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 når jeg kjører full speed og slepper pedalen så bremser motoren VELDIG mye ned, slik at det oppstår kraftige vibrasjoner i bilen. noen som vet noe om dette? takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielm Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 vis det har noe å si så er det en diesel motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 hehe, sånn bil har jeg og hatt. Møkkabil Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielm Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 ja, har hatt mye problemer med den selv. men er det ingen som vet hvorfor den vibererer (rister) når jeg slepper pedalen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Husk at disse rister uansett, da begge stemplene går likt opp og ned, og jeg husker godt at den vibrerte ekstra når motor ikke hadde motstand. Kanskjer drivreima er slitt, og kommer for langt inn i sporet på diffen.Har du "trimmet" den? Reima slites fortere til fortere den går. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielm Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 beklager sent svar! nei den er enda ikke trimmet. den har stått nesten i et halvt år, + at forige eier nesten ikke brukte den. lurer litt om (variator) clutchen ikke frir nok, pga den har stått så lenge stille?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 beklager sent svar! nei den er enda ikke trimmet. den har stått nesten i et halvt år, + at forige eier nesten ikke brukte den. lurer litt om (variator) clutchen ikke frir nok, pga den har stått så lenge stille?. Sjekk om sporet der reima går ikke har olje, rust, eller noe annet dritt. De kan "lugge" litt vis det kommer rust nedi der, men det skal slites fort vekk. Hva måtte du gi for den? Du kommer til og få jævlig med problemer og utgifter på den, den kan jeg garantere. F.eks, bremser, håndbrekk, tenningslås, gløding, startmotor, dynamo, startkrans, vis du har el.vinduer så slutter de og fungere, nærlys, hjullager osv. Har en bror som jobbet tildiger på et verksted der dem solgte dem. Han var den første i landet som fikk opplæring av importør og reparere dem, og er forsatt den i landet som kan disse bilene ut og inn. Forhandeler fra hele landet ringer han den dag i dag, og spør om råd. Kan spørre han om han kan gi meg et tips om evt hva annet det kan være, da jeg bare har lånt en sånn bil avogtil for gøy. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielm Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 skal skjekke det, må bare si takk til nå for gode svar!! som sakt har bilen stått lenge og få kilometer er gått, så det burde ikke bli så mye feil med den før om litt. jeg har gidd rett under 20 lapper for den. vis du prater ofte med broren din så hadde det vert veldig fint om du kunne spurt han om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg