Gå til innhold

Rånetreff, i samarbeide med Tyrigrava Kro!!!!!!!!!!!!! 2 august.

Ranger emnet

Miniburn

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kommer i en skikkelig kjiiiip familieræser forvokst Lada med #13 på hele døra hehehe.

Ses der.

Era

Rakk bare en veldig kort tur innom desverre, var på vei til kino. Var det du som kjørte den alfa'n som var der ? Aner ikke hvor ordet lada kommer inn men. Uansett utrolig fin bli til å være så gammel, har planer om å restaurere en gammel bmw 02 selv, men har ikke helt kommet i gang enda.

Forøvrig bra tiltak "rånern" !! :) , virket jo som om det kom en del på treffet, og at det gikk rolig for seg.

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Råner'n" har jo selv gått ut og sagt at det ikke finnes et blad for "rånerne" før "Råner'n" kom i produksjon.

Hva med Gatebil Magazine, Max Power og Autofil? Dette er alle blad en hver bilinteressert må ha med seg, da det omhandler BIL, BIL og BIL (Og litt damer..). Om dette ikke er interessant for enkelte "rånere" så kan vi konstatere her og nå at "Råner'n" er for Harry-Rånere, da ingen av nevnte magasiner har "harry" med seg i bladet.

FIGHT!

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ære mørkt for enkelte gitt...

Råner ditt eller råner datt hva spiller d for rolle hvor harry man er?

På Råner treffet kom det alle mulige rare folk og biler i hauger og lass så tydelig at det tiltaler en god del folk.

Så la fordommer ligge hjemme og kom på treff og møt folka.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ære mørkt for enkelte gitt...

Råner ditt eller råner datt hva spiller d for rolle hvor harry man er?

På Råner treffet kom det alle mulige rare folk og biler i hauger og lass så tydelig at det tiltaler en god del folk.

Så la fordommer ligge hjemme og kom på treff og møt folka.

Era

WORD! :partyon:

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabo elin jo :) kjempekos treff dere ordner på tyrigrava

, ordet råner forbinner man kansje med han i 240 med thorsovspoilern og neon lys å rullemalt sort med hvite striper, men uansett det har ikke noe si, jeg vil ikke kalle meg selv en råner, men jeg elsker å kjøre meg en tur med bilen. komme meg bort fra det daglige stresset å bare slappe av og "RÅNE" men uansett skjønner ikke hvorfor dettte skal bli en kjempe diskusjon, på tyrigrava på råne treffet har du alt fra Am car til standar biler. Så er det mye søte jenter der som elin :happyhappy:

Hilsen Nabon din :hide

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider