ole180 Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Heisann, trenger litt hjelp fra noen Ford folk;) saken er den at eg er på jakt etter ein RS 500 wastegate, noen som kan si meg hvor eg kan skaffe meg ein sånn ein? Eller om d er noen som han en liggenes som skal sellest? Mvh Ole=) Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Mener RS500 hadde integrert WG i Turboen... Men en -31 Actuator får du på kollevold... Ellers er det bare å finne ut, hvis den hadde ekstern WG, hvor stor den er og gå på http://www.ebay.com og finne den... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 D er til intrigert, blir neste prosjekt eg lage t me ekstern, men vil ha ett greit trykk på denne maskinen eg har nå, åsså hadde eg ein rs 500 wastegate, men den blåste eg, Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Kjøp en -31 Klokke på kollevold du... Funker som bare f... tåler vel over 2 bar... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 sikker på at den har nr cla-31? fant ikkje den eg, eller er d bare eg som er blind?.... Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg