Gå til innhold

Audi 90 2.3 Quattro prosjekt

Ranger emnet

Audisb4

Anbefalte innlegg

Forskjell på B3 og B4 er stor. Helt annen bakstilling, fronten er mye lengre. Er ett helt annet karosseri.

Bakstillingen er lik som på A4, b3 har ei B3 forstilling modifisert til bakstilling mens bakstillinga på A4 er helt forskjellig konstruert. Skjekk inne i bagasjerommet en gang så ser du forskjellen.. Er ett helt hav av plassforskjell. B3quattro har knapt plass til ett par sko i bagasjen, i B4 er det langt større..

I tillegg fikk man jo B4 med turbomotor som S2 sedan, mens man aldri fikk turbo i B3 sedan, bare coupe.

Ja som jeg har sett er det MYE bedre plass i bagasjerommet på b4 min i forhold til b3en.b4 virker mye lengre.Mens og få godkjent turbomotor i audi 90`en er glemmesak:P men det har vel aldri vært planen heller:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hørte med lakkereren og fikk to klosser til og pusse ned med,skal begynne med 180 og så gå over til 200.må bare ordne meg en kompressor på biltema så skal eg begynne:D

Skal du pusse mye ned eller? Hvordan lakk skal du bruke? Skal du pusse sparkel kan du bruke 180 også gå over med finere papir. Er det bare nedmatting kan du bruke 800

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da må han jo bygge om til 5-bolts?

Trenger ikke, 20V og S2 har så vidt meg bekjent like store skiver, eneste forskjellen er boltsirkelen.

Uansett så har ikke disse bremsene allverden av stoppkraft!

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...