berkley Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Hei! Skal kjøpe inn subber og forsterker. Tenkte 2 stk av denne: http://cgi.ebay.com/POWER-ACOUSTIK-MOFO-12-12-2400W-CAR-AUDIO-SUBWOOFER-07_W0QQitemZ250144400403QQihZ015QQcategoryZ18803QQtcZphotoQQcmdZViewItem Her står det dual 1 ohm. Men flere andre plasser har jeg funnet at det er dual 2 ohms spoler. Er veldig usikker nå. Noen som har erfaringer med disse ? Og hvordan vil en hifonics 2000wrms - 1 ohm forsterker drive de tror dere ? Håper på svar. Er som sagt veldig usikker på dette. Blir domt å kjøpe feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 tråden hører ikke hjemme her på prosjektsiden Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berkley Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Oki, beklager. Kom fram til en Hifonics BXi 2006D og 1 stk JL 12w7. Får annlegge om ca 3 uker. Skal lage basskasse i denne og neste uke. Kan jo ha et lite prosjekt jeg og, siden jeg postet feil :) Bilder osv kommer når jeg får varene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berkley Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Da er jeg i gang med basskassa. Blir 55 cm lang, 39 dyp og 29 bred. Har skåret til platene nå, og pusser og sparkler det ferdig imorgen. Etterhvert kjøper jeg inn noe svart filt. Så er den ferdig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg