sunplaze Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Noen som har bygget anlegg i en audi a4 b5 før? Lurer litt på hvilken vei subbene skal stå for å få best trykk...altså, om de skal stå mot seteryggen eller ikke..gidder ikke å bruke mye tid på å finne det ut selv hvis noen har gjort dette før meg...alt av tips og triks mottas med takk :D Siter xx Audi A4 B5 1.6 xx Golf 3 2.0 GTI 8v solgt xx Mazda 323 død xx Opel Ascona 1.3 død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 tja, jeg prøvde først ved at elementene sto ut mot bagasjeluka, ble greit trykk,. prøvde deretter å legge kassa på "ryggen" slik at elementene slår skrått oppover, synes det ble mye bedre. prøv deg litt frem, med mindre du skal bygge alt fast i karroseriet da. Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 I sedanen skal vel elementene helst stå mot ryggen, tror jeg da. Mener det er det jeg har lest her på forumet. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian foss Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Jeg har prøvd meg litt fram med 2x 12" kassa mi, og er mest fornøyd med elementet mot seteryggen, så jeg feller ofte ned ryggen, så bassen slår inn i bilen, men merker at det blir mer lyd når jeg åpner bagasjelokket, kan det ha noe med at kassa ikke er porta? Bilen er forresten en sedan. Siter BMW E36 325i 93` Volvo 740 GL 90` (Turbo Intercooler) Vinterbil X:Audi A4 1,8Q 96` X: Volvo 240 87` X: Mercedes 280e 85`+ 300TD 83` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Hehe, har lagt merke til det jeg å. Jeg har heller ikke porta kasse. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMoonMan Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Tja, jeg har bygget i min A4, og det er litt strev. Med tanke på at bilen er veldig kompakt. Høytalerledninger osv er vel strengt tatt ikke et problem, men strømmen var en annen sak. Fant ut en måte å legge den så og si helt skjult på uten å måtte borre hull osv, men det er jo ikke spørsmålet ditt:P Jeg har 2stk 13" Focal baki min. JA, bilen har ikke godt av å være så tett i bagasjerommet. Alt for mye jern!! MEN, jeg ville nok uansett gått for å lagt elementene fram mot ryggen, gjerne på skrå. Jeg har mine stående oppover, noe som for meg funker veldig bra. Grunnen til at jeg har det er vel pga den gamle bilen min, også gadd jeg ikke bygge ny kasse siden denne var relativt konge:) Men det kommer vel sikkert litt ann på elementet også, men jeg har ihvertfall opplevd fler enn meg med samme bil som anbefaler fram:) Siter Pfeeeeeehhhhh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMoonMan Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Tja, jeg har bygget i min A4, og det er litt strev. Med tanke på at bilen er veldig kompakt. Høytalerledninger osv er vel strengt tatt ikke et problem, men strømmen var en annen sak. Fant ut en måte å legge den så og si helt skjult på uten å måtte borre hull osv, men det er jo ikke spørsmålet ditt:P Jeg har 2stk 13" Focal baki min. JA, bilen har ikke godt av å være så tett i bagasjerommet. Alt for mye jern!! MEN, jeg ville nok uansett gått for å lagt elementene fram mot ryggen, gjerne på skrå. Jeg har mine stående oppover, noe som for meg funker veldig bra. Grunnen til at jeg har det er vel pga den gamle bilen min, også gadd jeg ikke bygge ny kasse siden denne var relativt konge:) Men det kommer vel sikkert litt ann på elementet også, men jeg har ihvertfall opplevd fler enn meg med samme bil som anbefaler fram:) Alex. Siter Pfeeeeeehhhhh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg