sierraboy Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Så to serdeles pene S14A på Esso søndag kveld litt etter tolv. Begge var svarte, og hadde svarte felger med blank kant. Noen som kjenner til disse?? Siter McHansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Ja. jeg kjenner de som eier dem. Det er ett homofilt par faktisk. de er litt merkelige. De snakka om å lakkere lakkere bilene rosa, med hjerter på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Ja. jeg kjenner de som eier dem. Det er ett homofilt par faktisk. de er litt merkelige. De snakka om å lakkere lakkere bilene rosa, med hjerter på... NEEI! Faen ikke herp de slik da :S Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Ja. jeg kjenner de som eier dem. Det er ett homofilt par faktisk. de er litt merkelige. De snakka om å lakkere lakkere bilene rosa, med hjerter på... Haha.. Go for it!! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 da drar jeg personlig ned med bengalakk og rulle å maler over de:P merker de meg, så får man vel tonnevis med krutonger haglende etter en :P men men Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Ja. jeg kjenner de som eier dem. Det er ett homofilt par faktisk. de er litt merkelige. De snakka om å lakkere lakkere bilene rosa, med hjerter på... Litt spesielt må jeg si, VW Bora ble kåret til bilen som ble kjøpt mest av homofile samboere i 2005 mener jeg å lest. Prøver dem å gjøre om statestikken ? ;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbil Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 haha evig bra! Siter 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg