vectraturbo Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 kor kjedeli;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 veldig.. skal nå selge min soundmagus hvis noen er interessert.. mye watt for pengene :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 veldig.. skal nå selge min soundmagus hvis noen er interessert.. mye watt for pengene :) Jasså? Blir det US Amps nå da?alacocaina Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 US Amps har det vel allerede blitt vel? ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Men finnes det noen amp til under 3000,- som har samme prestasjoner? Bare lurer.. Morro at dere viser hva de klarer forresten :) Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 soundanusen greir nok å spille høyt men neppe med kontrol bjaa... men du vil alltid ha en "kunde gruppe" som blir imponenert av noe som spiller høyt ;) og i tilleg "billig"... men de fleste vokser det fra seg og vil nok ha bedre lydkvalitet etterhvert -selv ved høy volum...derfor er andre produkter dyrere selv med mindre effekt... :) ellers som re-load sier: finnes bedre og :) men soundAnusen får mye "omtale" allrede -på godt og vondt- :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 US Amps har det vel allerede blitt vel? ;) babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 altså.. for å komme tilbake til soundmagusen, så er det en HELT kurrant amp.. er vel omtrent billigste watta du får tak i.. lydkvaliteteen er så som så og kontrollen på elementet er så som så.. men som sagt, gi bud på min på PM! :D Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 soundanusen greir nok å spille høyt men neppe med kontrol bjaa... men du vil alltid ha en "kunde gruppe" som blir imponenert av noe som spiller høyt ;) og i tilleg "billig"... men de fleste vokser det fra seg og vil nok ha bedre lydkvalitet etterhvert -selv ved høy volum...derfor er andre produkter dyrere selv med mindre effekt... :) ellers som re-load sier: finnes bedre og :) men soundAnusen får mye "omtale" allrede -på godt og vondt- :) Jepp, du har nok rett på det du sier. Men når en er ung, og dårlig råd, så er det ofte slike løsninger som gjelder. Ja, man vokser nok opp og får noe med lydkvalitet, og TRYKK, men da har gjerne lommeboka vokst litt også ;) Men jeg tipper soundmagusen ligger midt på treet til den prisen.. Kan bli morro om vi rekker å måle min en dag, bare for å ha gjort det :p Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectraturbo Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 ja kor stor va denne mono blokka da? e spent på kor stor den er enda da;=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Målte litt smått på soundmagusen, skulle måle utgangssignalet på den når jeg spilte.. Skulle ikke mye til før den gav ureint signal ut, den klippet ved gain på ca. 1/3, ikke det engang, ved volum 37 på pioneer spilleren min.. Da hadde den hele tida spenning over 12V, og jeg pressa ikke forsterkeren mye heller, kjørte den i 4ohm brokoblet.. Dessuten var det ikke rare spenninga på utgangene, 10-13V AC, syns det var litt lite ja.. Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 ja kor stor va denne mono blokka da? e spent på kor stor den er enda da;=) Du din forpulte kjeltring har du tenkt ordne opp i penger du skylder folk før du fortsetter handle?????? En dag står det masse sinte folk på døra di!!!!!! Hilsen Håvard! Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 lol :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themps Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 gammel tråd, men enda spent på om den ble målt til mye.. :P Siter passat 1997 3b rocky 1985 2L offroad (x) accord 1988 2.0exi vrak (x) pug 205 xr 1986 vrak (x) pug 205 xr 1986 vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Sitter å flirer. 3000W spesifisert og 45 Ampere v 12,5V??? Spesiellt når jeg tilfeldigvis nettopp bladde igjennom et gammelt "Lyd i bil" og ser de målte en RF 150a2 til 47 Ampere, riktig nok ved 14,4V men her snakker vi om en forsterker specet til 2x37,5 Wrms @ 4 ohm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg