Gå til innhold

Koble ut alarm

Ranger emnet


AlphaOmega

Anbefalte innlegg

Fra VxON ser det ut til å sitte under dekselet i området rundt vindusviskerne. Kan dog hende at det er forskjell på høyre- og venstreratta biler. Virker også som at alarmproblemer ofte er pga bryteren som sjekker om panseret er åpent.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier i området rundt vindusviskerne, mener du da på høyre eller venstre side? Jeg skrudde opp dekselet i forrige uke for å dra strømkabel til bilstereo fra batteri og inn i kupé'n på venstre side men så ikke hornet under der.

 

Må jeg ta vindusviskerene helt av for å få dekselet helt av forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Hvis du søker på

http://www.omegaowners.com/forum/YaBB.pl?board=general

og

http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/forumdisplay.php?f=29

Finner du ganske sikkert ut av det.

Tror du må av med viskerne for å komme til under dekselet.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om alarmen kan feilsøkes med Tech2? Har stusset over at alarmen min ikke har gått av de siste 10 årene, så i dag tittet jeg i instruksjonsboka. Hvis knappen med den løpende mannen blinker første 10 sek etter låsing er det visstnok noe gæli. Lyset blinker første ti sek (raskere enn vanlig blinking), så da kan jeg kanskje regne med at noe er gæli. Siden både ABS og airbaglampa mi også lyser, burde jeg kanskje koste på meg en date med Tech2 snart.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om alarmen kan feilsøkes med Tech2? Har stusset over at alarmen min ikke har gått av de siste 10 årene, så i dag tittet jeg i instruksjonsboka. Hvis knappen med den løpende mannen blinker første 10 sek etter låsing er det visstnok noe gæli. Lyset blinker første ti sek (raskere enn vanlig blinking), så da kan jeg kanskje regne med at noe er gæli. Siden både ABS og airbaglampa mi også lyser, burde jeg kanskje koste på meg en date med Tech2 snart.

 

Ja.. Tech2 tar og leser ut feil på ORGINAL alarm.. :P

96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd

X 94 Crazy Corsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår