Gå til innhold

Lexus IS 200 - Monteringshjelp

Ranger emnet

nicoloco

Anbefalte innlegg

Hei folkens! Nå er det LEEENGE siden jeg har opprettet noen tråder eller i det hele tatt vært noe aktiv her på forumet. Jeg kan vel si at jeg har gått litt lei av småligheten som vises i store deler av trådene som blir opprettet. Derfor ønsker jeg kun seriøse svar her og ingen diskusjoner utenom topic.

Jeg trenger motivasjon/inspirasjon/hjelp/tips til hvordan og hvor jeg skal få montert mitt 3-veis frontsett i bilen min. Fins det noen som kanskje har en genial idè for hvordan jeg kan få montert 2 6,5" elementer i hver dør (evt hver side en eller annen plass) i min Lexus IS 200? Jeg har dessverre ikke bilder av dørtrekkene, men skal selvsagt få tatt bilder og slengt opp så snart jeg får muligheten. Noen i Troms som har PEILING på dette som vil hjelpe meg?! =) Jeg er relativt skrapa for cash, så jeg er ute etter å finne noen som vil delta i byggingen men som ikke skal ha millioner av kroner for det.

Har et dyptbyggende frontsett av slaget Focal 165K3P.

Takk folkens! Bilder mottas med takk, jeg har søkt en del på google men ikke funnet en eneste installasjon, noen som har mer flaks?

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

det hele kommer an på om settet ikke går fordypt inn i dørene slik at de tar i vinduet når det sveives ned. hvis dette er tilfelle så blir det nåkk litt mere jobb med og montere. går jo fint ann å bruke spaceere osv. men da kansje de kommer altfor langt ut med og få fikset slik at dør trekket passer.

men om du vil ha hjelp så kan jeg gått hjelpe deg jeg!:)

jobber fortiden på Bilstereo Spesialisten i Tromsø. er ganske fresh i gamet, men har lært mye og lærer mere dag for dag;)

men om du vil ha hjelp eller no så send meg bare pm så skal vi fixe det!:)

-1994 Nissan Sunny N14 1,6 SR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fint lite om glassfiber og lignende, dessverre. Har vel egentlig mest lyst på litt hjelp her til inspirasjon. Jeg nevner at høyttalerene er dype og nevner også at det er et 3-veis sett, ikke sant? Da blir det neppe så enkelt å montere at vi bare må bruke spacere når det kun er plass til 1 stk 6,5" i hver dør i utgangspunktet?

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett hvordan dørtrekkene dine ser ut. og du må i allefall fjerne den plata i midten. om så du skjærer ut hele plata og fikser ny til og sette inn. snakket me noen her på jobb og de sa at Geir Bakken (Importør av Alpine) har gjort det samme i en IS200. dette skulle vist nåkk se ganske så bra ut. har nummer ovs til han. så du kan på på PM om du vil.

du kan åsså sjekke ut http://www.transmedia.no der vil du finne innbyggings sett. men de krever litt modifikasjon!

og om du har tid en dag så kan du komme innom på Bilstereo Spesialisten så kan jeg være med deg ut og se på det. og kansje gi deg litt inspirasjon;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe!:)

ingen problem! bare kos å få noen til å komme å få tia vår til å gå!;P

men om du lurer på hvordan geir gjorde det så kan du jo alltis ta en telefon til han! veldig hyggelig kar! kommer bare ann på om han husker hvordan han gjorde alt. men han kan sikkert sende deg noen bilder som kan gi flere ideer!:)

¨

Lenke til kommentar
Del på andre sider