Morten-S Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Hei Noen som vet hva som skal gjøre for å få nedgradert en Chevy Tahoe lett lastebil ned til Klasse B førerkort standard? :).. Har hørt meg litt rundt, noen sier at mann skal fjærne 1 stk fjærblad på hver sin side bak. stemmer dette? Takk på forhånd Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Hei Noen som vet hva som skal gjøre for å få nedgradert en Chevy Tahoe lett lastebil ned til Klasse B førerkort standard? :).. Har hørt meg litt rundt, noen sier at mann skal fjærne 1 stk fjærblad på hver sin side bak. stemmer dette? Takk på forhånd Morten Søk litt på http://www.offroad.no Vet dette er diskutert der flere ganger. Mulig det ligger en "How-to" tråd der også... Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Var diskutert her for bare noen dager siden http://www.bilforumet.no/amcar/173962-nedregistrering-av-c1-tahoe.html Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Hei Noen som vet hva som skal gjøre for å få nedgradert en Chevy Tahoe lett lastebil ned til Klasse B førerkort standard? :).. Har hørt meg litt rundt, noen sier at mann skal fjærne 1 stk fjærblad på hver sin side bak. stemmer dette? Takk på forhånd Morten På suburban med diesel kan du sette på fjører fra suburban med bensin (evt fjerne et blad på hver side) å registrere under 3500kg. men som nevnt, les svaret mitt i linken over her Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg