Gå til innhold

Fritt fram for hit&run...

Ranger emnet

Viking067

Anbefalte innlegg

tror egentlig ikke det

ved sjokk endrer de fleste personlighet totalt og evnen til å tenke logisk forsvinner også.

(snakker av erfraing)

fattern kjørte på en elg engangså hele fronten ble trykka inn.

han kjørte bare videre var helt tom i blikket og sa jeg skal bare kjøre litt til.....måtte tilslutt riste temmelig godt i han før han stoppa.

dette er medisinsk osv. bevist så det å komme seg unna går ofte greit (helst med noen vitner som sier at du oppførte deg unormalt)

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...

selfølgelig i Haugesund... der alle de gamle er proff sjofører :rolleyes:

hold på og kræsje på hjem fra skolen idag.. er inne i rundkjøringa plutselig bestemmer en gammel mann i en Honda Accord at han skal igjennom rundkjøringen imens jeg er der.. jeg måtte bråbremse... han satt og nistirra forover.. han la ikke merke til at jeg tuta på ham engang :rolleyes:

jippi...

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tombra

Purken hadde nok sett sett anerledes på saken dersom det hadde vært en ungdomsbil som hadde vært oppservert kjørende fra den samme ulykken....

Tenkte akkurat det samme. Onkel blå hadde nok sett litt anderledes på det dersom det var en 18 åring med feks en Cossie.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HemiCuda

hehe...

hold på og kræsje på hjem fra skolen idag.. er inne i rundkjøringa plutselig bestemmer en gammel mann i en Honda Accord at han skal igjennom rundkjøringen imens jeg er der.. jeg måtte bråbremse... han satt og nistirra forover.. han la ikke merke til at jeg tuta på ham engang :rolleyes:

jippi...

Kanskje det var han fra ulykka....kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...

er inne i rundkjøringa plutselig bestemmer en gammel mann i en Honda Accord at han skal igjennom rundkjøringen imens jeg er der.. jeg måtte bråbremse... han satt og nistirra forover.. han la ikke merke til at jeg tuta på ham engang :rolleyes:

jippi...

har opplevd det VELDIG mange ganger selv. Sinnsykt irriterende

men det går over fort fordi jeg for lættis:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...

jippi...

Va sikkert den samme som jeg traff i forgårs.. Han bråbremset midt i en rundkjøring for biler fra høyre.. Va vist ingen som hadde nevnt at høyreregelen ikke gjelder i rundkjøring.. Mener på at han oxo kjørte rundt i en honda..

PS: Ja han hadde hatt på seg..

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe møtte en gammel dame i en ford fiesta i en stor rundkjøring... hehe hun kom mot meg gitt og jeg svingte av og hun svingte av samme avkjørsel som meg men på motsatt side av midtrabatten.... vurderte å måke bilen rett inn i henne men synest nesten synd på den gamle dama:) nå har dem jaggu fått blå piler den rundkjøringa som viser hvilken vei dem skal kjøre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Høyreregelen gjelder da alltid i rundkjøring med mindre det er skilter som sier noe annet.

såvidt meg bekjent har man vikeplikt for kjørende som allerede er i rundkjøringa.. disse skal da etter norske trafikkregler komme fra venstre.. om ikke noen har innført den engelske kjøremåten i norge..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ascona... har du noen gang sett en rundkjøring uten vikepliktskilt forann??..

Når du er i rundkjøringen har du vikeplikt for biler som er i rundkjøringa som ligger i feltet utenfor deg, det er faktisk ingen regler som sier at du må ligge i ytterste feltet visst du skal rett fram. Visst du ligger i innerste felt og skal rett frem har du vikeplikt for dem i ytterste felt... og når du er inne i rundkjøringen har du ikke vikeplikt for biler som skal inn i rundkjøringen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du kjenner til er dårlige saker..

Hva er det du egentlig prøver å si her?

Er det kverulering om vikepliktskiltet eller?

Man har jo vikeplikt for de som er i rundkjøringen, er det dette du ikke er enig i?

Eller er det det at vikepliktskiltet er det som gjør vikeplikten og ikke rundkjøringen i seg selv som er poenget ditt?

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk hadde vi en rundkjøring uten vikepliktskilt i Lillestrøm inntil nylig hvis den ikke er sånn fortsatt, det er jeg neimen ikke helt sikker på.

Vis du tenker på den bak stasjonen?

Så er IKKE det en rundkjøring! For det er ikke rundkjøring skilt før den!

- Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges

- (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod

- (X) MB 300E 88 mod

- (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod

- (X) VW golf 1.6 83 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider