DidrikHA Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 heisann,,, jeg fikk noen 40mm senke fjører av en hyggelig fyr... tenkte at jeg skulle sette dem på forran først,, men så passet ikke fjør skålene,, de var for små,,,, lurer på hva slags skåler jeg da trenger???? noen som hvilken størrelse som trengs???? de orginale var akkurat for små.. takker for svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 da er nok ikke fjørene til din golf er jeg redd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 eller til feil type golf? altså du kan ha 1.8 90hk mens disse var til f.eks gti/vr6? kjipern :/ Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Det finnes to forskjellige skåler til golf3, så det kan hende du bare trenger den andre typen. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 okok,, tenkte kanskje på vr6 skålene,, er de større??? må jo gå ann å skaffe større skåler et eller annet sted??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Replay Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 til vr6 er de større...prøvde de på en vanlig golf3 1,8 og de passet ikke der. Siter Vr6 -93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 sånn, problemet er fikset,,, fjørene satt på en vento,, så glemte jeg å få med skålene,, men hentet dem her om dagen,,, takker for all hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg