Autotune Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Har samme grill på min, og den passa heller ikke. Bare å finne frem luftsaga å lage nye festehull. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 ja jeg har fått grill som passet. Problemet er vel at corradoer før 92mod. ikke har like mange festemuligheter til grillen som de andre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 nei trener ikke med kim:) driver å puttler på med en corrado selv. men vurderer å selge nå. er jo snart vinter:P hehe. får se. kjørte foran deg ned isdal med 123'en der i går faktisk:p Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 nei trener ikke med kim:) driver å puttler på med en corrado selv. men vurderer å selge nå. er jo snart vinter:P hehe. får se. kjørte foran deg ned isdal med 123'en der i går faktisk:p Gjorde du det ja? Peehe :D hvor seint var det? Hvilken bil kjørte du? Du har vel ikke peiling på G60 motorer vel? Min svetter litt olje i bakkant. Utrolig irriterende. Vil ha bilen strøken :P Forresten du som la ut Corran på autodb her forleden? Med RS frontfanger (tror jeg) og prøveskilter på? Vurderte å ringe på den, men siden du hadde gjort så mye merkelig med motoren, så tenkte jeg at den aldri hadde blitt godkjent.. Ikke kom å si at du kjører på hvite skilter nå. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 husker ikke når det var. men i syv tiden muligens. kjører en kvit opel astra. er rs fanger å prøveskilter ja hehe. eu godkjenning skal ikke være noe problem. :) men er noe tull med bremsene så har ikke fått gjort nokke mer Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 husker ikke når det var. men i syv tiden muligens. kjører en kvit opel astra. er rs fanger å prøveskilter ja hehe. eu godkjenning skal ikke være noe problem. :) men er noe tull med bremsene så har ikke fått gjort nokke mer Hehe. Du kan få bytte den i min :P Vurderer å selge den. Er for dyrt dette her. Kom plutselig masse utgifter på andre bilen, og må pusse opp leilighet. Pokkers greier :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Hehe. Du kan få bytte den i min :PVurderer å selge den. Er for dyrt dette her. Kom plutselig masse utgifter på andre bilen, og må pusse opp leilighet. Pokkers greier :P Selge allerde?:P Kor mye legger du den ut for da? Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Selge allerde?:P Kor mye legger du den ut for da? Skal fikse diverse før jeg selger den, slik at den er helt strøken. 55000,- legger jeg vel den ut for, men da er den helt tett, reggereim er ny, bremser skiftet +++++++ Vi får se hvordan det går. Får jeg en feit lønning i september, så beholder jeg den. Hvis ikke, så får vi se. Corrado får jeg tak i senere uansett, men da må jeg bytte jobb :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg