Gå til innhold

Skyline i Norge..

weltzin

Anbefalte innlegg

Stod utforbi den lokale prix butikken i dag, og det va då eg holdt på å svima av...

på veien forbi kom det plutselig ein Skyline, trur det va R34, ein sølvgrå med prøveskilt, tett fulgt av ein 200sx type 90 modell eller nåke..

Første gong eg har sitt ein i live.. den va jo minst lika stilig som på film, den såg nokså original ut..

Aaahhh...

01 BMW 320 Ci

-x 93 Volvo 850 GLE

-x 89 Sierra iS

-x 87 Audi 80 1.8e

-x 83 Sierra 2.0L R.I.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mot byn ja.. i cirka 7 tio i går...

E ikkje sikker på type betegnelsen på den, men den va i allefall sølvgrå og tett fulgt av ein 200sx (raud). Begge med prøveskilt..

Siden det sikkert e den som e observert i Drammen, så har den vel typisk komt øve fjellet då..

Skyline på Vestlandet då? Konge...

01 BMW 320 Ci

-x 93 Volvo 850 GLE

-x 89 Sierra iS

-x 87 Audi 80 1.8e

-x 83 Sierra 2.0L R.I.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mk1classic

Kan det være denne eller er annonsen fake:

trykk her: Nissan Skyline annonse på Mobile.de

Den annonsen er vist ikke fake.. Sendte dei en mail for en stund siden (2 mnd eller no) å spurte hvor dei hvar å om jeg fikk prøvekjøre den :D

Fikk som svar at vis jeg var potensiel kjøper skulle jeg få teste den, men pga stooor pågang kunne dei ikke la alle som ville prøvekjøre den :rolleyes:

Subaru Impreza Drivers Club Norway

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, en skyline er observert i og rundt Haugesund, har fått det bekrefta fra flere hold. Ingen av dem kunne si om det var R33 eller R34, men de sa at de trodde det var en R33. Den hadde forhandler-prøveskilt, og var sølv met. Artig hvordan ryktet brer seg i byen, folket går mellom butikkhyllene: "Ja, er du sikker på at det var en R34??!! Momle-momle..." He-he.. Kommer mer info fortløpende, når eg finner ut mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
Originally posted by paralell

Hva er så BIGDEAL og helvetes oppstyr etter en skyline?...

Det er jo bare en bil!

"Like heftig som på filmer" ... Shiiish gutt....du må se mere på barnetv!

Skyline er en tøff bil, den blir ikke solgt i Norge som nybil..

Det sier seg vel selv at det er litt oppstyr rundt disse?

Når en R34 kommer til landet, vedder jeg på at det blir litt stas det også...

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by paralell

Hva er så BIGDEAL og helvetes oppstyr etter en skyline?...

Det er jo bare en bil!

"Like heftig som på filmer" ... Shiiish gutt....du må se mere på barnetv!

Sikkert fordi vi er intressert i bil, det er mange som er det her. Synes forresten ikke barnetv er så bra, men det er jo forskjell på folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider