Gå til innhold

Ford Mondeo TitaniumX 2008 modell - bestilt i dag!

TitaniumX

Anbefalte innlegg

Hei!

I dag har jeg bestilt meg splitter ny bil. Får den i begynnelsen av september og gleder meg som en unge!

Her er morroa:

FORD MONDEO TITANIUM-X 2008 MODELL

-farge: knall rød

-motor: 2,0 TDCI diesel 130 HK

-karosseri: 4 dørs sedan limousine

-sotede ruter bak b-stolpen

-blått glass ellers

-ESP

-ABS

-IPS

-18 tommer alufelger med lavprofildekk

-parkeringssensor foran og bak

-stemmestyrt bluetooth handsfree telefon

-stemmestyrt radio/cd

-Sony radio/cd/mp3 med 8 høyttalere

-cruisekontroll

-regnsensor

-avkjølt hanskerom

-tidsstyrt motorvarmer og kupevarmer

-sportsseter

-original senking med sportsfjærer

-nøkkelfri start

-nøkkelfri adkomst

-LCD skjerm i farger til kjørecomputer

-delskinn seter / alcantara stoff i midten

-skinntrukket ratt, girspak og håndbrekk

-6 trinns manuell girkasse

-interiør i alulook

-SmartFuel drivstoff-påfylling

-følg-hjem lys

-klimaanlegg med 2 soner

-oppvarmet frontrute

-el justering av seter

-auto dimmende bakrutespeil

-adaptive frontlykter med bixenon og statiste hjørnelys

Sikkert en del jeg har glemt også....

GLEDER MEG! Den nye mondeoen er virkelig flott!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-nøkkelfri start

-nøkkelfri adkomst

Mangler bare nøkkelfri ankomst da jo :D

Synes den nye Mondeoen er helt knall. Selv om jeg er Volvo-mann og med hang til amcars så er absolutt den nye Mondeoen en bil jeg vurderer. Såfremt den kan leveres med diesel og automat...

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler bare nøkkelfri ankomst da jo :D

Synes den nye Mondeoen er helt knall. Selv om jeg er Volvo-mann og med hang til amcars så er absolutt den nye Mondeoen en bil jeg vurderer. Såfremt den kan leveres med diesel og automat...

Den kan leveres med automat på 130 hk tdci diesel ja. Men koster en god del mer for automatkasse.

Det er hovedgrunnen til at jeg velger manuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reodor. vent litt hvis du vil ha diesel og automat. Det kommer mer

Klarer meg med en 2-liter jeg altså. Min elskede Chevy Van med 6,2 diesel har gitt meg en kjørestil som passer bra til moderate effekter men høyt dreiemoment.

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Fin bil til og väre ny bil ja! Fatter`n har en 06. mod Ford Focus Gia, god og kjöre osv!

Eneste som er synd er at du har oppvarma frontrute, du ser trådene så jävelig lett og blir fort iritert på de:P

Hæ? Jeg så ingen tråder i den bilen jeg prøvekjørte..den hadde oppvarmet frontrute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Fin bil til og väre ny bil ja! Fatter`n har en 06. mod Ford Focus Gia, god og kjöre osv!

Eneste som er synd er at du har oppvarma frontrute, du ser trådene så jävelig lett og blir fort iritert på de:P

Har hatt et par biler med det. Du ser dem første uka, så blir det er vane. Og det er en liten pris å betale.

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.2 diesel tror jeg kommer til neste år en gang ja. Men kommer nok til å koste skjorta!

Jeg gir 320.000,-

;)

Det var jo ikke galt, rett og slett billig... Åssen får du det til, de koster da mer enn det i butikken?

Får se om det blir en 2.2 med chip når jeg føler for å bytte ut ST`en...

#04 ST220, loaded!

Lenke til kommentar
Del på andre sider