TitaniumX Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Ja da så.. fikser du en til meg og... hehe. Hehe, går nok ikke det er jeg redd. Gleder meg villt til å få bilen. Håper den kommer som avtalt første uken i september. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roddis Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Holder nok lenge med den bilen jeg har gitt... Siter #04 ST220, loaded! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Har hatt et par biler med det. Du ser dem første uka, så blir det er vane. Og det er en liten pris å betale. Joa, sant det. Ikke verdens største problem! Men fatter`n har hatt blen ei god stund nå og han er like forbanna på de hver gang han er ute og kjører! Men han hende de har forbedra det på Mondeo`n, så de er mindre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roddis Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Joa, sant det. Ikke verdens største problem! Men fatter`n har hatt blen ei god stund nå og han er like forbanna på de hver gang han er ute og kjører! Men han hende de har forbedra det på Mondeo`n, så de er mindre! Er vel bare å bytte bil det hvis det er så plagsomt... Siter #04 ST220, loaded! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjohoi Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 På nye Mondeo ser man ikke trådene i frontruta - det har blitt strålende bra ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg