Gå til innhold

BMW 525i v6 vanos 2.5l 86-88

Ranger emnet

duxx0

Anbefalte innlegg

har jo tenkt å kjøpe meg (min første) bil og har sett litt på en slik bil

og lurer på er dette en god bil og kjøre og har noen erfrainger med den

god= sprek(ikke topphastighet med akselerasjon ol.), støy i coupé....

andre ting

bilen er nettop reparert for 20høvdinger med kvitt bla. ny kamaksling og hjullager foran..

eieren skal ha ca 10høvdinger for den

den har gått 300'

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tekNetium

Haha, er alltid like moro med n00bs/idioter som skryter om ting de ikke har peiling på!

ja jeg er vel kanskje n00b MEN

det er KANSKJE fordi jeg har et LIV og har bedre ting å gjøre enn å kritisere og rakke ned på folk som ikke er gud innen biler og som har bodd i bobil hele livet.....

:mad: :mad:

Internetporrmissbrukare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by duxx0

ble bare litt irritert :P

er lov det.men den bilen du la link til på autodb har verken vanos eller v6...den er heller ikke en e34 som du la link til lenger nede.derfor skjønte jeg ikke helt hva en link til en helt annen type bil gjorde i denne tråden.

men tilbake til topic så er bilen verdt 10000.- jeg ville kjøpt den hvis jeg skulle hatt en bil i den prisklassen.

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greide jo seff å legge ut feil link også da :o :o :o

og feil bil jaja lungebetennelse + antibiotika = sløvere enn en tue med gress og en gymsokk :op

riktig forum riktig biltype men feil bil

jeg har sovet og sovet og er jævelig sløv og borte atm så sorry for hva jeg kan ha sagt og slikt :o :o

Internetporrmissbrukare

Lenke til kommentar
Del på andre sider