Sperstad Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Hei. Har gjort litt sveisearbeid i en bil der eg skal sette i bur etterhvert, har sveiset nedi plater der festepunktene til buret skal være. Men eg er litt usikker på hva slags grunning eg skal bruke når bilen skal lakkeres innvendig. Er litt porer i noen av sveisene, og om eg bruker noe i bunnen som ikke er penetrerende (som Ovatrol) så vil ikke all luft bli drevet ut av materialet. Men er Ovatrol ett godt nok produkt å bruke før en legger grunning? Eller har dere ett annet forslag til "penetrerende grunning"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Hei.Har gjort litt sveisearbeid i en bil der eg skal sette i bur etterhvert, har sveiset nedi plater der festepunktene til buret skal være. Men eg er litt usikker på hva slags grunning eg skal bruke når bilen skal lakkeres innvendig. Er litt porer i noen av sveisene, og om eg bruker noe i bunnen som ikke er penetrerende (som Ovatrol) så vil ikke all luft bli drevet ut av materialet. Men er Ovatrol ett godt nok produkt å bruke før en legger grunning? Eller har dere ett annet forslag til "penetrerende grunning"? jeg tenkte å bruke dette selv. både på sveiser og litt porerust... Hørt det skal være bra! Trenger råd her jeg også:) flott du har denne tråden Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 ingen som veit? Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg