Gå til innhold

Kjøpe Coupe Quattro

Ranger emnet

Jurgmaister

Anbefalte innlegg

jeg solgte min, med omtrent samme rusta for 30.000 + at den hadde en bulk på bakskjermen og sprekke i baklyset, så disse bilene går for d selger vil ha for å si d sånn, men 30.000 skulle jo være en grei pris hvis bilen er grei ellers :) får du en slik bil under 30.000 er du HELDIG :D

ps: løft på gummi lista rundt frontruta og se etter rust, kan nesten garantere deg at det er litt rust der i et av de nedre hjørnene ;) d kan du bruke til å prute ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lovlig å spørre hvor mye du måtte gi..? Kjenner til bilen ganske godt. Hold oss oppdatert med en prosjekttråd når du starter :)

Tror det ble en helt grei pris... 28 lapper:wonder:

Bilen er sånn passe slitt... begge sider er lakka får en stund tillbake så bilen er helt grei å se på men litt rust på kanaler i frammkant og bakkant,er bare å bytte på begge sider så blir det ok..

fører stolen er også slitt men det skal i bøttestoler uannsett så det spiller ingen rolle.. blir vel muligens 6 pukts bur også.. ellers så virka bilen grei å kjøre... drivverket virker bra i alle fall alacocaina

Kjenner du til bilen ja? ser ut som den har hatt det litt hart siste tiden... dårlig med stell i alle fall... møkkete å jevlig.. men en vask er det lett å ordne med;)

nei tror ikke jeg gidder å legge ut noen prosjekt tråd om denne.. er ikke så mye som skal gjøres heller.. og det skal bare vere en grei vinter bil som er litt morsom... er ikke noe spess å skrive om det:nono:

INGEN tingen er perfekt orginalt!

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det ble en helt grei pris... 28 lapper:wonder:

Bilen er sånn passe slitt... begge sider er lakka får en stund tillbake så bilen er helt grei å se på men litt rust på kanaler i frammkant og bakkant,er bare å bytte på begge sider så blir det ok..

fører stolen er også slitt men det skal i bøttestoler uannsett så det spiller ingen rolle.. blir vel muligens 6 pukts bur også.. ellers så virka bilen grei å kjøre... drivverket virker bra i alle fall alacocaina

Kjenner du til bilen ja? ser ut som den har hatt det litt hart siste tiden... dårlig med stell i alle fall... møkkete å jevlig.. men en vask er det lett å ordne med;)

nei tror ikke jeg gidder å legge ut noen prosjekt tråd om denne.. er ikke så mye som skal gjøres heller.. og det skal bare vere en grei vinter bil som er litt morsom... er ikke noe spess å skrive om det:nono:

Ja, er vel to-tre uker siden den ble lakkert. så tror ikke den har blitt vasket siden. Har vel egentlig bare gjort det mest nødvendige i det siste,skiftet drivaksling v.s foran, foringer bakstilling og noe slik. En kompis som kjøpte denne vinteren 05/06 og solgte den tidlig på våren 06, så var det to eiere på den i mellomtiden før han kjøpte den igjen, han som du handlet av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er vel to-tre uker siden den ble lakkert. så tror ikke den har blitt vasket siden. Har vel egentlig bare gjort det mest nødvendige i det siste,skiftet drivaksling v.s foran, foringer bakstilling og noe slik. En kompis som kjøpte denne vinteren 05/06 og solgte den tidlig på våren 06, så var det to eiere på den i mellomtiden før han kjøpte den igjen, han som du handlet av.

okay... tror det er håp får bilen jeg.. helt greitt utgangs punkt.. ja både foringer og støtdemperene var nye såg jeg.. bytta plugger på den gamle motoren i dag å da var det som om jeg trimma 50HK.. :nono:

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen om har eller vet om komplett innstrument med brytere og alt... dårlig det som sitter der... passer dette fra 80 og 90 sedan også? eller må det vere coupe quattro?

har et instrumentpanel fra coupe gt jeg :) ser helt likt ut som på quattro(har hatt begge versjonene), mulig det mangler tåkelys, og nødblink bryter, kan sjekke :)

bil1002-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et instrumentpanel fra coupe gt jeg :) ser helt likt ut som på quattro(har hatt begge versjonene), mulig det mangler tåkelys, og nødblink bryter, kan sjekke :)

bil1002-1.jpg

Det ha vorre fint får me å kjøpt:happyhappy:

er det komplett med den dasj paden mellom instumentet og dasjen også? alt virker eller? PRIS? har tåkelys og nød blik som virker jeg.. er vel nesten det eneste som er i orden av brytere også..

Sperra bak slår ikke inn,ingen reaksjon og begge slangene bak på skifte ventilen sitter på... men hvor havner ti 2 slangene som forsvinner opp i gulvet tro? går dem rett fram til plenium eller via ventilen i mitt konsold? sperra sto inne da jeg henta den(sikkert dratt på mekanisk,var tatt av ene slangen under også) men ble borte på hjem turen(15 mil) og etter det har den vert borte:( mitt sperre funker fint da men det er en lite trøst:angry:

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ha vorre fint får me å kjøpt:happyhappy:

er det komplett med den dasj paden mellom instumentet og dasjen også? alt virker eller? PRIS? har tåkelys og nød blik som virker jeg.. er vel nesten det eneste som er i orden av brytere også..

Sperra bak slår ikke inn,ingen reaksjon og begge slangene bak på skifte ventilen sitter på... men hvor havner ti 2 slangene som forsvinner opp i gulvet tro? går dem rett fram til plenium eller via ventilen i mitt konsold? sperra sto inne da jeg henta den(sikkert dratt på mekanisk,var tatt av ene slangen under også) men ble borte på hjem turen(15 mil) og etter det har den vert borte:( mitt sperre funker fint da men det er en lite trøst:angry:

alt som er på bildet er der :) lysbryteren er litt vanskelig da, når du vrir den fra 1 til 2 så må du stoppe på det første klikket og ikke dra den helt til 2, er enkelt så lenge du vet om det, ellers skal alt fungere så vidt jeg vet. skal se om jeg kommer meg dit bilen står i morra og prøve å ta ut hele greia, så får jeg se hvilken stand det er i :) skal ikke ha så mye for det, kan ta 300 + frakt(sikkert rundt 100kr for frakt) :)

sperrene på min quattro levde sitt eget liv i blandt, av og til nektet de å gå av, og noen ganger kom ikke sperra bak på. men sjekk etter at alt er som det skal og at det ikke har satt seg fast. sjekk også at vacuum slangene ikke har morknet og sprukket opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider