Gå til innhold

Kjøpe Coupe Quattro

Ranger emnet

Jurgmaister

Anbefalte innlegg

alt som er på bildet er der :) lysbryteren er litt vanskelig da, når du vrir den fra 1 til 2 så må du stoppe på det første klikket og ikke dra den helt til 2, er enkelt så lenge du vet om det, ellers skal alt fungere så vidt jeg vet. skal se om jeg kommer meg dit bilen står i morra og prøve å ta ut hele greia, så får jeg se hvilken stand det er i :) skal ikke ha så mye for det, kan ta 300 + frakt(sikkert rundt 100kr for frakt) :)

sperrene på min quattro levde sitt eget liv i blandt, av og til nektet de å gå av, og noen ganger kom ikke sperra bak på. men sjekk etter at alt er som det skal og at det ikke har satt seg fast. sjekk også at vacuum slangene ikke har morknet og sprukket opp :)

HELT KONGE... hvor bor du? Har karer som Farter stort sett hele landet i jobben jeg.. men gidder du å hive det inn på posten er jo det det beste:) Men di vakum slangene hvor går dritten?

INGEN tingen er perfekt orginalt!

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELT KONGE... hvor bor du? Har karer som Farter stort sett hele landet i jobben jeg.. men gidder du å hive det inn på posten er jo det det beste:) Men di vakum slangene hvor går dritten?

bor i isfjorden, 6km fra åndalsnes :) kommer dit når du kjører nedover dalen fra vinstra :) de vacuumslangene er jeg ikke helt sikker på.. så aldri skikkelig etter på min, fordi det ordnet seg selv etter litt kjøring, men du kan jo ta de slangene som går inn på innsuget og blåse i de for å sjekke om de lekker. skal se i morgen om jeg får demontert dashen, så kan jeg evt sende bilder. eneste jeg kommer på som ikke funker er klokka i dashen :P men har heller aldri sett en typ85 med klokke som funker :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor i isfjorden, 6km fra åndalsnes :) kommer dit når du kjører nedover dalen fra vinstra :) de vacuumslangene er jeg ikke helt sikker på.. så aldri skikkelig etter på min, fordi det ordnet seg selv etter litt kjøring, men du kan jo ta de slangene som går inn på innsuget og blåse i de for å sjekke om de lekker. skal se i morgen om jeg får demontert dashen, så kan jeg evt sende bilder. eneste jeg kommer på som ikke funker er klokka i dashen :P men har heller aldri sett en typ85 med klokke som funker :hammer

Okay... klokka mi funcker:hellothere:

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser til budapest på formel 1 i natt,men ring eller send sms på 90027122.

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Åssen går det:) får du sent innstrument?

Har fått motoren nå og skal byne å bytte litt deler...

Ser ut til att det blir skikkelige råder,annen topp pakning og nye fjerer men org. stempler... Autronic SM4,skikkelig Gren og en god snurre med om sveist innsugs plenium så tenker jeg vi greier å lure ut 450-500hk kansje:driving

Autokvikk bremsa tillsvarende motor denne uka til rundt 500hk (var kansje litt mere,husker ikke)på hjula med 98 blyfri..

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider