VW-HS Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Nå skulle jeg montere grillen på ventoen min (golf 3 grill) og jeg fikk den ikke på, de var de to ytterste festene jeg ikke fikk på, for det er to hull i den øren på fangerstålet, og den i den nederste går en liten flik av plastfangeren inn, så da tenkte jeg at de var logisk at feste på grillen skulle vere i det øverste, men da kom den for høyt opp, og i det nedeste synest jeg det såg litt for trangt ut til å få feste inn når der allerede var en bit av fangeren der? Noen som har peiling? Ble litt vanskelig å finne ut siden grillen som var der fra før ble krasja av:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 ingen som kan svare? Dette vet vel alle sam har montert emblemsfri grill? Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Det er ikke at du har en grill som er fra en golf etter faceliften i 96' eller når det var da. Fronten ble vel litt rundere da. Jeg fikk tak i en ventogrill fra en 97' og den passa ikke på min 94', ikke at jeg prøvde så mye. Men det virka som det var mer avrunda i forhold til den jeg hadde fra før. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 off, er ikke mulig, var der en forandring altså? Som jeg ikke har fått med meg? Og jeg som ikke brydde meg med å prøvemontere før jeg lakka en gang... kan jo vere at det er slik, for det er fra en stv. 96 mod Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg