MSpeed Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Skulle gjerne ha fått lakkert opp to sideskjørt og en frontbredder. pluss en takluke og noe annet smått. og lurte på om noen her var villig til å ta det arbeidet? skjørtene og breddern er limt på bilen så de må lakkeres mens de er montert... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Samme her. Holder til i Østfold, men er villig til og kjøre et stykke. Har to skjermer, to skjørter og en bakfanger. Skjørter og bakfanger er nye. Skjermer kan demonteres. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Samme her også. To skjørter, frontleppe og bakleppe. Alt nytt og ikke montert:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 kan dere komme til drammen? Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Drammen går fint for meg... der jeg lakkerte bilen første gang faktisk.... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 kan du vær så snill ta bilde av det som skal lakkeres og sende til meg privat?skal du pusse opp delene eller?har du lakk,hva slags lakk blir det? Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Vil legge til at Lakk Og Bilpleie i Halden er billige. Fikk pris på 4500,- pluss mva om det kom demontert. Noen som har erfaring med dem? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Vil legge til at Lakk Og Bilpleie i Halden er billige.Fikk pris på 4500,- pluss mva om det kom demontert. Noen som har erfaring med dem? hakke erfaring med noen egentlig, men hørte på Kilen Lakkverksted i tønsberg, han trudde det kom på totalt 3 lapper for mitt:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Skulle hatt lakket noe småtteri i samme området jeg også, er bare snakk om en S3look spoiler fra rieger, ikke montert og ikke gjort noen ting med. Noen som vet hva jeg må punge ut med for noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Fikk ny pris hos Moss Billakkering. Retting - valsing - lakkering av forskjermer, pluss lakkering av skjørter og bakfanger. 5000,- pluss mva. Da gikk dem utifra at det var litt jobb med delene. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer1986 Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 RB bilservice (?), holder til på Ise, Sarpsborg.. Han har ordna litt småting for meg, og er kjempedyktig og yter service.. Synes jeg hvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 til alle dere som trenger å få lakkert noe,jeg kan hjelpe dere.bor i drammen,send meg pm.(bare seriøse jobbtilbud) Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg