olehenri Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Ser ingen spottingtråd for hamar, så lager en jeg :) Var en tur å brumma litt rundt i dag, så en Hvit Stylet Rx7, med svarte prosjektor lykter sto parkert litt oppibakkan over biltema. Møtte på en Rød NSX, PA regga tror jeg ved CC, lå etter meg litt også Samt mye bra damer med litt fete biler :P og ei råbra ei i en peppes bil, DAMN! :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Ser ingen spottingtråd for hamar, så lager en jeg :) Var en tur å brumma litt rundt i dag, så en Hvit Stylet Rx7, med svarte prosjektor lykter sto parkert litt oppibakkan over biltema. Møtte på en Rød NSX, PA regga tror jeg ved CC, lå etter meg litt også Samt mye bra damer med litt fete biler :P og ei råbra ei i en peppes bil, DAMN! :P Hehe, den hvite tilhørere en kompis.. er ikke skilter på den.. Den røde NSX'en er temmelig ny her i byen, såvidt meg bekjent.. og når det gjelder dama i peppes-bilen antar jeg at det er vedkommende: http://www.vimenn.no/incoming/article27190.ece ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 oi da hehe:P men trur ikke det var henne :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 oi da hehe:P men trur ikke det var henne :P Er fler bra som jobber på Peppes der vet jeg.... ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Leverer peppes pizza på hamar til lillestrøm område tro? :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Vurderer å flytte hele den røtine skrolten til hamar nu ja hehe :D Men, noe annet fett uten på 4 hjul, og som ikke inneholder pupper på hamar a? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 tja.. går vel noe kult på hamar, men lagt i mellom de.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 og brått gikk det fra en "carspotting på hamar" tråd til en "rams opp alle bilene du vet går i hamar" tråd? :P Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 han spørte, han fikk svar:P Kan jo gjøre en liten edit da vettu:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 han spørte, han fikk svar:P Kan jo gjøre en liten edit da vettu:D hehe, var ikke slik jeg mente det da ;) menmen.. fyr løs de gangene dere ser noe fett her i byen, hender seg det glimter til ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Vurderer å flytte hele den røtine skrolten til hamar nu ja hehe :D Men, noe annet fett uten på 4 hjul, og som ikke inneholder pupper på hamar a? Tro meg ikke ne hamar tur uten ;) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Traff på denne i Moelv. kommet litt fort på en fartshump?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 haha så jævlig bra:D Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 hehe så den på moelv her omdagn selv :D gliste godt :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haug2k Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Hehe:D Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg