stigare Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Jobber i Nydalen om dagen, med nye Møller og B.O.S. Og i dag stod det en utrolig fin hvit 2'er Golf, G60. Den har halvbur, jetta\rally front, men mangler ei hovedlampe. Så hadde den utrolig tøffe oldschool crome felger. Noen her ? Elektriker så jeg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gakken Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Elektriker så jeg :P Han med Golfen? Siter - '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5 x '97 VW Caddy 1,9D x '93 Subaru Legacy Turbo x '95 Subaru Impreza GT x '89 Nissan Laurel 2,8DLX x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Han med Golfen? Japp. Jobber på Bertel bygget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
åsvestad Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 ser jaggu meg strøken ut audi'n din å nolimit Siter Volvo s40 http://www.bilforumet.no/x40/205644-tr-d-bilen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 ser jaggu meg strøken ut audi'n din å nolimit Joda den skal ikke være så ille. Begynner å bli fornøyd hvertfall :) La merke til "svensken" din også utpå plassen der ;) Pen volvo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Jobber i Nydalen om dagen, med nye Møller og B.O.S. Og i dag stod det en utrolig fin hvit 2'er Golf, G60. Den har halvbur, jetta\rally front, men mangler ei hovedlampe. Så hadde den utrolig tøffe oldschool crome felger. Noen her ? Er turboladet den. Satt på med den igår. :titties: Pent bygg. Mangler ei hovedlampe til han får kjørt inn tror jeg, filteret sitter rett innenfor nå. Han har lykt(er) liggendes. ;) Rallye front btw. Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Er turboladet den. Satt på med den igår. :titties: Pent bygg. Mangler ei hovedlampe til han får kjørt inn tror jeg, filteret sitter rett innenfor nå. Han har lykt(er) liggendes. ;) Rallye front btw. Har denna golfen hatt turbo hele tida? Den passerte meg på en bensinstasjon i byn og det poffet og peste under panseret. Mente bare at den hadde NA-motor før...:)Også har den så nyyydelige felger :D Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gakken Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Er turboladet den. Satt på med den igår. :titties: Pent bygg. Mangler ei hovedlampe til han får kjørt inn tror jeg, filteret sitter rett innenfor nå. Han har lykt(er) liggendes. ;) Rallye front btw. Jau.. Kan stemme det... Menneh. trodde rallye fronten hadde smalere lykter enn jetta jeg Siter - '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5 x '97 VW Caddy 1,9D x '93 Subaru Legacy Turbo x '95 Subaru Impreza GT x '89 Nissan Laurel 2,8DLX x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Jau.. Kan stemme det... Menneh. trodde rallye fronten hadde smalere lykter enn jetta jeg Det er typa til ine ( hu som har rød bmw cab med svate felger og nystyla i år ;)) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Har denna golfen hatt turbo hele tida? Den passerte meg på en bensinstasjon i byn og det poffet og peste under panseret. Mente bare at den hadde NA-motor før...:)Også har den så nyyydelige felger :D Alltid hatt turbo. Men det går en annen hvit en her omkring da, men ikke med rallye front og fine felger. Jau.. Kan stemme det... Menneh. trodde rallye fronten hadde smalere lykter enn jetta jeg Er da endel smalere enn Jetta lykter! Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 har han enda ikke fått kjørt den inn? han sa han hadde planer om å gjøre det blant annet på vei til bugrun, og det er da en stund siden:p Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 har han enda ikke fått kjørt den inn? han sa han hadde planer om å gjøre det blant annet på vei til bugrun, og det er da en stund siden:p Bilen gikk på henger tur/retur BugRun.. manglet vel no datasprut eller no på det tidspunktet Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 okay;p Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øy-stein Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Morro og kjøre nå som jeg har fått den ut agitt =P men må sette den inn nå snart ;D øy-stein heter jeg btw =P hehe Siter 1- Golf III 1,8L 8v (1995) (solgt) 2- Jetta II 1,6L 8v 2x w.gassere (1984) (solgt) 3- golf II 1.8L 8v turbo (G-60) (1985) (i garasjen;]) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen. Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Så en svart BMW 2002 idag. Forbi midtstranda og opp mot Ilseng. Noen som veit noe om den? :) Siter '95 SAAB 900SE '83 SAAB 99GL Prosjekt http://www.bilforumet.no/prosjektforum/236833-jorgen-saab-99gl-stroken-lav-lav-lav.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg