Karlsen^ Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Tror ikke de bilene der har hatt samme eier. To forskjellige fra Stange som har/ hadde disse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gakken Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Tror ikke de bilene der har hatt samme eier. To forskjellige fra Stange som har/ hadde disse... Tror nok det stemmer gitt. Den sølvfarga cossien har stått uten motor et par år eller noe. Og den WRX STi'en som var omtalt regner jeg med er opprinnelig en fra Trysil som eier, men bor vel i Hamar nå trur jeg.. Siter - '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5 x '97 VW Caddy 1,9D x '93 Subaru Legacy Turbo x '95 Subaru Impreza GT x '89 Nissan Laurel 2,8DLX x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Og den WRX STi'en som var omtalt regner jeg med er opprinnelig en fra Trysil som eier, men bor vel i Hamar nå trur jeg.. En fra Trysil som kjører STi? Nå er jeg spent, for den har jeg isåfall aldri sett. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gakken Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Torak: Marius Mo Hansen... Har 06mod STI ;) Siter - '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5 x '97 VW Caddy 1,9D x '93 Subaru Legacy Turbo x '95 Subaru Impreza GT x '89 Nissan Laurel 2,8DLX x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Torak: Marius Mo Hansen... Har 06mod STI ;) Ja helsike. Han glemte jeg ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simkin Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 så en svart lancer EVO på hamar i helga : ) som så meget bra ut. har også sett en slik svart evo sak i det siste, både på stange og i hamar. her om dagen sto den kliss inntil inngangen til Rema 1000 på stange med fronten mot parkeringsplassen, skulle nok vises frem ja. men for all del, rå bil. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Den er fin og kjøre også;) hadde ikke sagt neitakk :) hehe har også sett en slik svart evo sak i det siste, både på stange og i hamar. her om dagen sto den kliss inntil inngangen til Rema 1000 på stange med fronten mot parkeringsplassen, skulle nok vises frem ja. men for all del, rå bil. :) mye mulig det :) hadde vel xenon i sprederne å, om jeg ikke husker helt feil Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_P Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Tror ikke de bilene der har hatt samme eier. To forskjellige fra Stange som har/ hadde disse... Jan Henning som har den sølvgrå har også/har hatt en Cossie-breddet cab. Men han bor ikke i Stange vel? Mener han bor rett bak Vika-senteret, mot Åkershagan i de 2 etg rekkehusa der... Har i hvertfall sett cab`en parkert mye der for ett års tid siden... Kan det stemme at han som hadde den blå heter Stian? Hvis det var den som var ombygd til RWD... Siter "No guts-no glory" 99 A6 2,5 TDIQ Avant 96 Passat 2.0 GT Variant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acvamp Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 hei! På vei til Lillehammer idag rundt kl. 10-11 om morgenen så kom det en svart e46 m3 på vei inn på veien fra krabbefeltet.Dette var da litt etter jeg hadde passert Hamar. Han sto nærmest stille på vei inn i feltet og jeg ned med ruten og øya på stilk. Idet jeg passerer han i godt over 100km/t så gir han jernet og vips smetter han inn et godt stykke foran meg i full hjulspinn. dette synet reddet dagen min. hehe bilen så helt original ut men gikk mye bedre enn en original m3. jeg ble så nysgjerrig på hvor mye hk det sitter i den bilen. noen som vet? er det turbo, presse? uansett, deilig bil!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haug2k Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 460 kompressor hester i denne. Tråd om bilen her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=103823&postdays=0&postorder=asc&start=0 Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gakken Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Spotta en blå blobeye Impreza STi uttafor Johnsen(Jafs) på Stange i dag ved 13 tida. Reg nr DK 87xxx Siter - '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5 x '97 VW Caddy 1,9D x '93 Subaru Legacy Turbo x '95 Subaru Impreza GT x '89 Nissan Laurel 2,8DLX x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 gakken jeg tror jeg møttette deg mellom rundkjøringa og det lysregulerte gangfeltet ved statoil, ved kvart over 9 tiden i går kveld.(lørdag) Så bare en grønn bil og en liten vinge i øyekroken:P Jeg var for opptatt av og få bilen til og gå rett frem på holka med litt gasspådrag:hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gakken Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 LLH: Det var nok ikke meg... Jeg satt hjemme i hele går, og jeg både håper og tror at bilen min stod ute her i hele går også. Kan nok være Anders Lillejordet da. Han kjøpte helt lik bil som meg, i samma farge... Men han har lavere vinge enn meg, også har han leexus lykter bak.. Siter - '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5 x '97 VW Caddy 1,9D x '93 Subaru Legacy Turbo x '95 Subaru Impreza GT x '89 Nissan Laurel 2,8DLX x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen. Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 (endret) Ser fram til sommern jeg nå. Ellers har jeg spottet lite om dagen, har sett den M3'en et par ganger jeg også :) Pen bil. Endret Mars 12, 2009 av Jørgen. Siter '95 SAAB 900SE '83 SAAB 99GL Prosjekt http://www.bilforumet.no/prosjektforum/236833-jorgen-saab-99gl-stroken-lav-lav-lav.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 såg den E46 M3'n i helga, steike så pen bil Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg