Solberg- Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Så en hvit 2-er med rallye front og breie-blanke hjul ved statoil i vangsvegen i går kveld, trur det var bur og bøttestoler i den også, noen som vet mer om den.. så jævlig fin ut.. Er du medlem i VACN? Ligger en liten bildetråd om den golfen på forumet dems. :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Er du medlem i VACN? Ligger en liten bildetråd om den golfen på forumet dems.:) nei, har ikke blitt medlem der enda, men skal melde meg inn snart.. Fin bil du har også forresten, så deg i går ved uno-x ved cc, jeg kjørte bilen til en kompis.. den oransje/gule audi coupe`n som er ur-breddet.. Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 nei, har ikke blitt medlem der enda, men skal melde meg inn snart.. Fin bil du har også forresten, så deg i går ved uno-x ved cc, jeg kjørte bilen til en kompis.. den oransje/gule audi coupe`n som er ur-breddet.. Oki. Da drøyer jeg med å legge ut bilder av den golfen. I tilfelle eiern itte er helt happy for det. Takk for det! Den Coupe gt`n du kjørte er sjukt tøff! Er vel coupe gt med S2-motor og ur-bredding? :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Vet alt du Kristian. Hah. :) Den bronsefarga vi snakker om? Og gamle golfen til Hans? Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 noen i nærområdet som kjøpte bilen til Hans? Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Vet alt du Kristian. Hah. :) Den bronsefarga vi snakker om? Og gamle golfen til Hans? Haha..! :P Den bronsefarga ja, Brock-felger osv. Og ja, gamlegolfen til Hans. Men lurer fælt på åkken rundt her som har kjøpt den egentlig. :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Det er Øystein som har kjøpt gamlebilen til Hans. Han hadde den lilla Jetta'n før i sommer, typen til hun i den røde E36 320i cab'n. :) Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Det er Øystein som har kjøpt gamlebilen til Hans. Han hadde den lilla Jetta'n før i sommer, typen til hun i den røde E36 320i cab'n. :) Ahha...Da henger jeg med vetu. Hvor havna Jettaen da? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Aner ikke hvor Jetta'n ble av jeg. Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Aner ikke hvor Jetta'n ble av jeg. Oki. For den var jo litt tøff. Likte farga på den :) og felga, pluss at den var laav! Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Oki. For den var jo litt tøff. Likte farga på den :)og felga, pluss at den var laav! Er vel gamle bilen til Håkon Olerud på VAG forumet? Var bra den. :) Husker ikke hva han kaller seg her men. :s Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Er vel gamle bilen til Håkon Olerud på VAG forumet?Var bra den. :) Husker ikke hva han kaller seg her men. :s Det stemmer! Han som kjører laav A4 sedan nå..Men det vet du jo vel :P Hmm..Husker du åssen motor det satt i Jettaen på slutten nå? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Det stemmer! Han som kjører laav A4 sedan nå..Men det vet du jo vel :P Hmm..Husker du åssen motor det satt i Jettaen på slutten nå? Yepp, kjenner han. :) Var det ikke 90 hk med Webere da når han solgte den? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dyvlin Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 kjøre forbi en parkert A5 ved katta der.. rå bil, men hadde klart å sette på den 19" ell 20" bling med spinners...:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Var vel webere og 90hk som borabora skrev i Jetta'n. Pen bil. A5 med spinners? :o Skal ikke uttale meg noe om det før jeg får se den. Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg