andette Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 noen bilder å oppdrive fra detta vag-treffet oppå der i kveld da? kom såpass seint så fikk ikke med meg halvparten fikk jeg høre.. :/ "spotta" vel borabora om jeg ikke tar totalt feil utfra avataren hans :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Har sett Koksgrå? golf 3 iHamar og omegn, orginal bortsett fra at den er lav og har dekk med skikkelig strekk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 noen bilder å oppdrive fra detta vag-treffet oppå der i kveld da? kom såpass seint så fikk ikke med meg halvparten fikk jeg høre.. :/ "spotta" vel borabora om jeg ikke tar totalt feil utfra avataren hans :) Var riktig det ja.... ;) Kommer vel bilder på VAG forumet iallfall, så kan nok hende det dukker opp noen her å. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Har sett Koksgrå? golf 3 iHamar og omegn, orginal bortsett fra at den er lav og har dekk med skikkelig strekk.. Kan det stemme at den har vento front? Isåfall, så er den -meget- lav med BBS felger og strekk fra helvete. ;) Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Kan det stemme at den har vento front? Isåfall, så er den -meget- lav med BBS felger og strekk fra helvete. ;) Sikker på du ikke blander med den brune/mørkegrå golfen? er vel en 3`er golf...Eller mener vi samme bil? BBS-feøger med svart senter... Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Sikker på du ikke blander med den brune/mørkegrå golfen? er vel en 3`er golf...Eller mener vi samme bil? BBS-feøger med svart senter... Hm, jeg mener; - VW Golf III - Mørkegrå - Orginale fangere - "I <3 speedbumps" klistremerke på framfangeren etter en smell - 14" (?) BBS felger med svart senter og dekkstrekk - Vento front. - Slipt heeelt ned i asfalten. Samme bil vi snakker om? Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Hm, jeg mener; - VW Golf III - Mørkegrå - Orginale fangere - "I <3 speedbumps" klistremerke på framfangeren etter en smell - 14" (?) BBS felger med svart senter og dekkstrekk - Vento front. - Slipt heeelt ned i asfalten. Samme bil vi snakker om? Det er nok samme bil ja! Steike satan lav den saken. Og felgene: <3! ahh! :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Usikker på vento fronten. Men før så var det ei blond ei som drev og farta rundt i den. Nå er det en fra Løten eller Åsbygda som kjører den om jeg ikke tar feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 den jettan ble solgt til en fyr i/rundt koppang ett sted mener jeg å huske. så den der rett etter at han hadde sogt den hvertfall. dobble liggende webre på en 1.8 8v 90hk motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Usikker på vento fronten. Men før så var det ei blond ei som drev og farta rundt i den. Nå er det en fra Løten eller Åsbygda som kjører den om jeg ikke tar feil. Stemmer det var ei blond dame som kjørte rundt i den ja. Usikker på hvor dem bor men. ;) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Stemmer det var ei blond dame som kjørte rundt i den ja. Usikker på hvor dem bor men. ;) En en som heter Christoffer fra Løten som kjører den nå.. og den er tilsalgs! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 En en som heter Christoffer fra Løten som kjører den nå.. og den er tilsalgs! Specs på bilen eller? Åssen motor sitter i? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 fra annonsen: bilen er brukt importert i 99. går godt til og være 1.8 sports filter og eksos,trim kam Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Det er nok samme bil ja! Steike satan lav den saken. Og felgene: <3! ahh! :) Er fra espa den golfen med bbs felga tror jeg. Mener en som snakka om d en gang Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Eksen til en kamerat som hadde den, hu er fra tangen/espa en plass. Men den ble solgt til Løten, som de allerede har sagt. Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg