haug2k Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Hmm, den så ikke jeg :) Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Rød Nissan primera GT med rød skrift i front ruta sett i avkjøringa mot Ådalsbruk ved Vang kirke ved halv fem tida i går. noen her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Var på Statoilen midt i Hamar på fredag for å selge bilen min. Dæven så mye fine saker på 4 hjul det er hos dere. Toppen av kaka var når det kom en knallrød Ferrari 355 og dro på litt ut fra rundkjøringa. Thumbs up for Hamar den kvelden der! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AbEtH Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 jah, er nok min ja. ;) Har sett NSX'n din mange ganger ved Korsbakken opptil flere ganger. FEIT bil! Du som hadde den blå BMW cab'n også, som har stått der en stund? Men, hadde vel en sånn forstillingskontroll greie bortpå der, ble den solgt med verkstedet eller solgt for seg selv? Kjekt å vite så slipper jeg å reise land og strand for å ta kontrollen. Siter En bonde uten kniv, er som ei hore uten håndveske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3cabriolet Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Har sett NSX'n din mange ganger ved Korsbakken opptil flere ganger. FEIT bil!Du som hadde den blå BMW cab'n også, som har stått der en stund? Men, hadde vel en sånn forstillingskontroll greie bortpå der, ble den solgt med verkstedet eller solgt for seg selv? Kjekt å vite så slipper jeg å reise land og strand for å ta kontrollen. hehe... ja, både NSX'en og M3'n står her enda. vi driver med forstillingskontroller i tillegg til skaderep/lakk fortsatt vet du. ;) Siter 2008 chevrolet suburban *arbeidsbil* 1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen* 1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt* 1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt* http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo_200sx Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 18.mai.. "super bike" kjører opp fra strandgaten og har vel sikkert langt over 100km/t forbi mcdonalds.... på bakhjulet.. sykkelen bråkte mer enn noen annen sykkel jeg har sett og hørt:) Da du kom ned fra mcdonalds igjen, så dro du på oppover mot maxi.. det var helt sykt...Bråker som en liten jetmotor og blåser unna alt som er av sand/møkk på bakken. Det gikk så fort opp i hastighet at jeg trodde du kom til å hoppe på toppen av bakken der heidmannsgaten krysser. hehe. Noen andre som har sett? og evt. vet hva slags sykkel det er og hvor mange hester?? Siter (0) Mazda RX-8 High Power (x) Audi TT Quattro (x) Toyota Celica T-23 (x) Nissan 200sx rs13 drift spec (x) Nissan 200sx rs13 (x) Peugeot 407 GRI (snart) Nissan 350z (mål) Ferrari 599 GTB F1 Fiorano Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 ei. Hvem kjører Lexus is200 på hHmar da? Svart panser tak og bagasje luke. + turbo ser det ut til. Så den på Løten her om dagen og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 ei. Hvem kjører Lexus is200 på hHmar da? Svart panser tak og bagasje luke. + turbo ser det ut til. Så den på Løten her om dagen og. Sett den på Hamar jeg også. Bilen er vel sølvgrå med svart panser, tak og bagasjelokk. Noe styling og fine felger. :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen. Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Hey. Spotta en svart Ng900 med full realcar styling her om dagen, også en svart 9-3 cab med litt fete felger :) Noen som vet hvem som eier dem, og om dem er på forumet? Spotta deg her om dagen og Solberg- ;) Siter '95 SAAB 900SE '83 SAAB 99GL Prosjekt http://www.bilforumet.no/prosjektforum/236833-jorgen-saab-99gl-stroken-lav-lav-lav.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 er vel en i fra valsett som har den tror jeg . apropo spotting ! svart supra med front skade spotta på tralle her om dagen . sto på statoil en stund. spotta også gammle bilen til en kolega her på lillehamer i går en grønn\grå cortina med hvit stripe på sia. noen som vet hvem som kjører den ?? Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen. Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 apropo spotting ! svart supra med front skade spotta på tralle her om dagen . sto på statoil en stund. En 90mod fra Ottestad som eier den ;) Smålig bekjent :P Siter '95 SAAB 900SE '83 SAAB 99GL Prosjekt http://www.bilforumet.no/prosjektforum/236833-jorgen-saab-99gl-stroken-lav-lav-lav.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Hey. Spotta en svart Ng900 med full realcar styling her om dagen, også en svart 9-3 cab med litt fete felger :) Noen som vet hvem som eier dem, og om dem er på forumet? Spotta deg her om dagen og Solberg- ;) Den svarte 9-3 cab`n holder til på Løten troor jeg. Feite felger på den ja! Noe BBS-greier tro? Hehe. Tror ikke je har sett deg men, du får blinke med lysa neste gong! Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen. Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Den svarte 9-3 cab`n holder til på Løten troor jeg. Feite felger på den ja! Noe BBS-greier tro? Hehe. Tror ikke je har sett deg men, du får blinke med lysa neste gong! Ja, så sånn ut. Gullfarga senter . Hehe, will do :watchout Siter '95 SAAB 900SE '83 SAAB 99GL Prosjekt http://www.bilforumet.no/prosjektforum/236833-jorgen-saab-99gl-stroken-lav-lav-lav.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 18.mai.. "super bike" kjører opp fra strandgaten og har vel sikkert langt over 100km/t forbi mcdonalds.... på bakhjulet.. sykkelen bråkte mer enn noen annen sykkel jeg har sett og hørt:) Da du kom ned fra mcdonalds igjen, så dro du på oppover mot maxi.. det var helt sykt...Bråker som en liten jetmotor og blåser unna alt som er av sand/møkk på bakken. Det gikk så fort opp i hastighet at jeg trodde du kom til å hoppe på toppen av bakken der heidmannsgaten krysser. hehe. Noen andre som har sett? og evt. vet hva slags sykkel det er og hvor mange hester?? hadde det ikke vert for att du beskriver med lyd og hastighet så kunne det vert en hvit honda mt-5. går altid på ett hjul i hamar .oxo en honda mb-5 som pleier og ha mere en farts grensa for og si det sånn. Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LexusGuten Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 ei. Hvem kjører Lexus is200 på hHmar da? Svart panser tak og bagasje luke. + turbo ser det ut til. Så den på Løten her om dagen og. er nokk jeg som kjører den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg