Gå til innhold

mANlAC's Vectra B prosjekt !

Ranger emnet

mANlAC

Anbefalte innlegg

Sånn....endelig begynner jeg å bli ferdig....det er mange av dere som har mast på meg ang. bilder osv...men nå føler jeg kanskje at det er på tide å legge opp noen bilder:) Få høre litt tilbake mld hadde jo vært fint....:)

CIMG8085.jpg

CIMG8093.jpg

CIMG8086.jpg

CIMG8083.jpg

CIMG8084.jpg

CIMG8089.jpg

CIMG8090.jpg

CIMG8087.jpg

CIMG8091.jpg

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kult prosjekt, kom gjerne med info om vogna også.

Ser nå att jeg må ha meg nye felger til neste sessong, er jo så mange som har sånne felger du har nå, er 2. sessong jeg har sånne.

kule felger da. 9" breie?

Kommer med en bygge-tråd etterhvert...Det er iallefall en 2.0 turbo m/portet topp, DTA sprut, større dyser, større bensin pumpe ++

Ja, sånn er det når man kjøper felger her i Norge:( Var meningen med custom felger...men leveringstiden var for lang, så det ble "panikk"-kjøp...men alikevel, synes jeg felgene passer bra til bilen:)

Ja, 9".... må jo fylle ut hjulbuene ;)

+ VW Golf 3 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se her ja!fett prosjekt!hvor lenge har du holdt på med denne a?gjennomført stil på alt ser jeg..

Begynte i påsken ifjor....Men har stått stille veldig lenge....hadde dårlig med økonomi, dårlig med tid, ble pappa, osv osv......men så fikk jeg plutselig noen ideer, og veldig med arbeidslyst:) Så nå har jeg vel noen dager igjen regner jeg med...skal prøve kjøre den i løpet av morgendagen:) (håper jeg....)

Har prøvd å holde en "riktig" stil hele veien...er veldig fornøyd:)

+ VW Golf 3 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte i påsken ifjor....Men har stått stille veldig lenge....hadde dårlig med økonomi, dårlig med tid, ble pappa, osv osv......men så fikk jeg plutselig noen ideer, og veldig med arbeidslyst:) Så nå har jeg vel noen dager igjen regner jeg med...skal prøve kjøre den i løpet av morgendagen:) (håper jeg....)

Har prøvd å holde en "riktig" stil hele veien...er veldig fornøyd:)

Da får du ha lykke til med prøvekjøring!

Goodbye Audi,BMW und Mercedes!--->OPC!!

Opel forever!

1990 Opel Vectra A 2.0i GLS-->solgt!

1988 Opel Kadett GSi 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig Vectra! :)

Jeg har et spørsmål ang. de delene du har lakkert i oransje inne i bilen, hvordan type lakk brukte du?

Har planer om å gjøre det samme på min :)

Brukt vanlig billakk....tok delene samtidig som bilen!

+ VW Golf 3 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare pussa og lakkerte?

Ikke puss plasten...bruk bare siliconfjerner, også legger du på fyller....deretter lakkering! (må seff. pusse fylleren da)

+ VW Golf 3 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere med sort orange deling også.

Faktisk litt tøfft med den fargekombinasjonen.

SUC30116.jpg

:)Ja, det er jo han som var fra Danmark, som vant opeltreffet i 2005 husker jeg....da hadde han ikke 2 delt...Hadde jo vært morsomt å møtt opp i år...(Men rakk aldri det)....en astra,og en vectra som ligner på hverandre...:)

+ VW Golf 3 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det de delene du har lakket er festet i dashen? Jeg skal ta de ut selv, men de sitter ikke løst... Må jeg skru ut hele dashen for å få de løs fra innsiden? :)

Du må dra ut de "luftstyringene" på dysene til varmeapp....bak der finner du skruer....må også ta av kledning rundt ratt (festet med 5 skruer), så kommer du til enda noen skruer som de er festet til (rundt instrumentet)...Så må du løstne hovedlysbryteren på v.s....sett bryteren rett opp...stikk noe spiss midt under den...slik at du får ut selve bryteren....deretter stikker du inn 1 skrutrekker (liten) på ver side i et hull..der den runde bryteren sto..bøy de låseklipsene litt til side (mot sentrum...altså mot hverandre)...og dra hele bryterboksen ut. Da kommer du til 2 skruer til...og da skal alt være løst:)

+ VW Golf 3 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider