Gå til innhold

-Mitt nye gliis

Ranger emnet

thanatos

Anbefalte innlegg

Mitt eneste glis, siden det er første bilen min. Så kan jeg jo skryte litt av den her. Ikke at det er så mye å skryte av, men litt tåler dere.. Jeg tenkte lenge på golf 2, men falt for fristelsen i dag, og kjøpte en

1987 modell Audi 80.. (1.8 s). Bilen er vel så original som du får den, og den har hatt en eier siden 1987 :) Har rulla ganske mye,da, 241 321 km, og siste service er tatt for 40 000 km siden... :(- Men opp til da, er alle servicer tatt på merkeverksted.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hehey, gralla da Dysle.. vi fra mopedportalen flytter over hit med tida..

Har jo også nylig kjøpt meg Audi 80, en 94 modell, rullet 218'000km.. Slenger inn ett bilde..

94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;)

7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å kjenne igjen noen her, ja :) så hellbound inne på VW generelt, med legolars om boblene deres... ;)

Men, hold oss til topic, selvom Kingalnes audi var veldig pen !!

Får jeg tak i en side med fabrikkbilder? noen som har noen billige kjappe tips til hva som kan gjøre bilen min litt tøffere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg som var Iceman på mopp.portalen ja..

Du har Audi B3 dysle, B4 var fra 92modell, og oppover..

1,8S er etter det eg har forstått forgassermotor, mens 1,8E er Innsprøyting.. Samme gjelder vell for 2 liter'n som eg har..

94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;)

7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider