luster Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 har ein opel vectra a 2.0i som er godkjent ombykt til 2.0 16v turbo. ikkje 4x4 motor og bremser kjem frå calibra turbo. er knfilter 17" alu sommer m/nye nestn ubrukte dekk orginale turbo felger med bra piggdekk frontfanger sideskørt øyelokk luftintak på pansr stor vinge turbo bakplate momo sportsratt turbotryks måler omp bøttestoler framme kvit "skin"(omtrekt) på bakseter, dørsider og hatthylle noko lakerte interiør detaljer ellers er det litt småpluk (men minimalt med rust) før den er strøken... kva trur de denne er vert med tanke på at den er godkjent ombygd?? Siter Subaru impreza wrx 02 (03 sti front) Subaru L-serie 84 Nissan Primera slx 94 (seld) Opel vectra 2.0i 8v 93 (seld) Opel vectra 2.0i 8v 90 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 kul bil.. men likte ikke de dekalene... men det er nå så... synes du burde ta det de andre tar for en "normal" 16v Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Man Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 vil tru du kan annonsere den til 50 000,- kommer litt ann på; hvor mye små-plukk det er,om det du har gjort er bra gjennomført, om bilen er ren-og-pen når du viser den, og hvor langt motor drivverk og bil har gått. åssen model er det foresten? Siter Opel har Rekorden '85 Opel Rekord 3.0i '84 Opel Rekord CD 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Tipper å ca 50k. Var det denna som stod til salgs for ett år sia for 85k enn noe? Desverre vil jeg si att vingen og dekalene trekker bilen ned.. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Viss du bruker sånn kalkulator på nettet for å prisen på bilen vil listeprisen vise noe under 10k så det som kan sies er at du får det noen er villig til å gi for det du har gjort. Og da er spørsmålet hvilke annet mora man kan få til samme prisen. Til 85k kan man få en 200SX med orginal turbomotor og bakhjulstrekk eller en Calibra med orginal turbo og 4x4 så ca 45k - 70k alt etter hvor god du er til å selge. Du trenger ikke nødvendigvis å fjærne dekoren og vingen. Ved å fjærne det vil du bare bytte kundegruppe og jeg tror at de som har sansen for den stilen bilen har er de som er villig til å by mest for å få den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luster Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 vil tru du kan annonsere den til 50 000,-kommer litt ann på; hvor mye små-plukk det er,om det du har gjort er bra gjennomført, om bilen er ren-og-pen når du viser den, og hvor langt motor drivverk og bil har gått. åssen model er det foresten? karosoriet er 1991 Siter Subaru impreza wrx 02 (03 sti front) Subaru L-serie 84 Nissan Primera slx 94 (seld) Opel vectra 2.0i 8v 93 (seld) Opel vectra 2.0i 8v 90 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 12.000 kr maks Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 jeg vil nok tippe en 30-50... men hvis du finner riktig person så kan du sikkert få solgt den til 85... men da må du ha veldig med tolmodighet.. også må den være 100% fri fra rust Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luster Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 jeg vil nok tippe en 30-50... men hvis du finner riktig person så kan du sikkert få solgt den til 85... men da må du ha veldig med tolmodighet.. også må den være 100% fri fra rust har ikkje forhåpnigar om 85k... spørsmålet er om bilen skal selges heil eller i deler.. er ikkje mykje rust det meste er fjernet.. Siter Subaru impreza wrx 02 (03 sti front) Subaru L-serie 84 Nissan Primera slx 94 (seld) Opel vectra 2.0i 8v 93 (seld) Opel vectra 2.0i 8v 90 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 hvis du skal selge den i deler har jeg førsteretten på noe av interiøret ditt.... dørtrekk og baksetene tar jeg! enten om jeg tar det cash eller bytter det mot en hel vectra som ligger i deler.. Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 funnet ut noe? Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg