truhaa Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Enkelt med foamgun. Fyll ca 1 cm i kanna med såpe, etterfyll med vann, rist: Legg på såpe med foam gun på hele bilen vent i 3-5 min (ikke i sola) spyl av med høytrykksvasker vask med mitt spyl tørk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Har selv kjøpt microfiber wash mitt. Etter bruk vasket jeg den i vaskemaskinen uten noen form for såpe eller tøymykner. Mitten er fortsatt møkkete. Var det sånn at man ikke skulle vaske den med noen form for såpe i vaskemaskin, eller var det uten tøymykner..? Veldig god og vaske med forresten.. Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 buk milo UTEN tøymykner. Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Hei Thilip! Ikke sov! Vask den på 30-40* i vaskemaskinen, med milo. Da blir den ren og pen. Rune Siter Rune - Best i luften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Hei Thilip! Ikke sov! Vask den på 30-40* i vaskemaskinen, med milo. Da blir den ren og pen. Rune Haha, du er her og ja! Will do! Takk for svar! Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Jeg er overalt :) Hvor kjøpte du den? Er det noen butikker med bra utvalg i nærheten? Bor i Stavanger enda, og har en butikk med greit utvalg her, men jeg vet ikke om noen butikker i nærheten når jeg er "hjemme". Siter Rune - Best i luften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Noen som har linker til nettbutikker som fører bilpleie produkter Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 http://www.bilforumet.no/bilpleie/157097-norske-utenlandske-nettbutikker-bilpleieprodukter.html http://www.bilforumet.no/bilpleie/157097-norske-utenlandske-nettbutikker-bilpleieprodukter.html Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Takk:) Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Hei, er ny i bilpleieverden men har lest mye interessant her. lurer på om en grei rens/polering er å kjøre Meg steg123. Holder dette til et bra resultat? Ser på side 1 at det er nevnt steg 1-2 og så nxt wax istedenfor steg 3 deep crystal wax. Er ikke steg 3 noe bra? ser nxt er mye dyrere, og økonomien passer bedre steg 3 waxen.. Må spørre for å lære så bare å slenge ut en kommentar! Siter -03 320d Mtech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Hei, er ny i bilpleieverden men har lest mye interessant her. lurer på om en grei rens/polering er å kjøre Meg steg123. Holder dette til et bra resultat? Ser på side 1 at det er nevnt steg 1-2 og så nxt wax istedenfor steg 3 deep crystal wax. Er ikke steg 3 noe bra? ser nxt er mye dyrere, og økonomien passer bedre steg 3 waxen.. Må spørre for å lære så bare å slenge ut en kommentar! Hvis lakken din er relativt bra og ikke har mye riper vil dette gi et helt greit resultat for hand. Har ikke prøvd steg 3 voksen og har heller ikke hørt noen anbefale den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Hei, er ny i bilpleieverden men har lest mye interessant her. lurer på om en grei rens/polering er å kjøre Meg steg123. Holder dette til et bra resultat? Ser på side 1 at det er nevnt steg 1-2 og så nxt wax istedenfor steg 3 deep crystal wax. Er ikke steg 3 noe bra? ser nxt er mye dyrere, og økonomien passer bedre steg 3 waxen.. Må spørre for å lære så bare å slenge ut en kommentar! Start med Riccardo Clay med Optium No Rinse som lube og avslutt med Natty's Blue Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Start med Riccardo Clay med Optium No Rinse som lube og avslutt med Natty's Blue Så du bruker ikke no anna lakkrens enn clay med den såpa som smørning? Men clay bruker du vel bare et par ganger i året når det er nødvendig. Vasker du bilen kun med den såpa ellers da? Den waxen, bruker du hand eller maskin på den? (Har en gammel turtle polermaskin) Siter -03 320d Mtech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Clay fjerner det som er PÅ lakken, lakkrens fjerner det som er I lakken, trenger begge to for best mulig resultat. Clay holder ofte med en gang om det ikke er for ille der du bor, bruker det personlig på våren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Hvilken lakkrens bruker dere da? hvor ofte brukes denne? hvor lenge holder den Natty's blue seg på lakken? Siter -03 320d Mtech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg