Gå til innhold

Elverumsfestivalen 2007

Ranger emnet

bilcross_driver

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det vart et artig løp syns jeg.. men jeg klarte jo faen å gå meg vill i skogen på kvelden jeg da men..hehe.. synd Bakke taka, fikk det ikke med meg men.

synd den snurren til Grøterud i 4.heatet, hadde ikke det skjedd så hadde det blitt a-finale

Var mye bra biler der hvertfall, det er helt sikkert!:)

Hadde bare uflaks hele helga jeg så var ikke så kjempe artig for meg men:P

Tok starten i to av de tre heata jeg kjørte..men blei kjørt på begge ganger..og ingen fikk noe for det selvfølgelig. Så da blei det overlading for å ta igjen det tapte, og dermed taka jeg:P

menmen, morro å teste det og!

Var synd for Bjørn Ola ja! Han kjørte jo mot Joakim Berget som blei nummer 2(?) i fjerdeomgangen, leda jo klart over han. Så var bare en litt sein innbremsing som ødela. Ikke noen bra helg for LRD, men vi kommer sterkere tilbake!

Den oransje asconaen som vant gikk noe helt vannvittig! Er ikke mange asconaer som drar starten i yttersving, mot er hardt felt med hekkbiler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jævla synd det.. han andre i teamet deres med ascona gikk det jo heller ikke bra med.. synd det der, men sånn er nå gamet noen ganger.. en del rar dømming der oppe syns jeg.

den ascona'n som vant er vel ikke det man kaller bilcross bil heller da, bilstein dempere forran og sikkert bak også. volvo motor som er syk oppi den også.. Rino Holm som hadde den bilen før, den gikk på frontmestermøtet også.

Og jeg har funnet ut hvor gamle ascona'n min er henn nå, Jim Weggersen har den bilen nå, så da får vi se om det var konkuranse dyktig nok bil, jeg fiksa den ikke helt men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

moro på elverum i helga ja men for meg gikk det rett til helvete.. hadde for dårlige hjul bak å var stort sett sist ut hver start og i 1 omgang trodde jeg at jeg var helt alene etter en snurring å skulle bare få bilen i revers å da hviste det seg hvist at jeg ikke var alene å fikk advarsel å etter det fuska bilen bare så brøyt det heatet. 2 omgang ut som nr 4 kjørte forbe en grønn saab og deretter kjørte jeg forbe en til saab i mål svingen.. dommerne mente hvist at jeg sku få en advarsel men eneste av merker av samenstøtet på bilen var to hjul spor på døra. dermed fikk jeg 0 poeng.. Resten av heatene gikk i det sammma stort sett. 3 og 4 plasser. var stort sett sist ut å sku prøve å ta igjen alt på første runde å da tror jeg at jeg var innom de fleste jord vollen på hele bana. men moro var det

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elverum var helt værst!

Jeg ble jo nr 27 og det var 26 som kom til finale! Haha!

Men siste heatet mitt var det råeste jeg noen gang har kjørt trur jeg. Forundrer meg ikke om han i Bobla er svett ennå! Ganske sikker på at jeg var på alle kanter av han hele tida! Han fikk ikke puste ett sekund! Det var så utrolig moro selvom jeg ikke kom meg forbi!

Å moro var det også at dama klarte finale i juniorklassen! Hennes første finale!

En bil fattigere ble jeg også da Kadetten forsvant på bud. Greit nok syns jeg da den var ganske rusten og fikk litt medfart! Jeg fikk jo tross alt med grom bilen hjem!

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Understellet på Asconaen er ikke så sykt gjevt.. simple bilstein dempere foran og monroe dempere bak.. men motoren derimot! Orker ikke tenke på hvor mye penger jeg sløste vekk der :p Har regna på det ett par ganger og det er ikke noe for allmenheten!

Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark

-Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et?

Lenke til kommentar
Del på andre sider