Gå til innhold

Elverumsfestivalen 2007

Ranger emnet

bilcross_driver

Anbefalte innlegg

Enig i at det var mye tull der gitt. Jeg tok starten, var først inn i svingen. Holdt bånn gass og på god vei ut av svingen da jeg bare blir smelt på bakfra og dytta rundt. Ikke en advarsel engang til han som gjorde det, men men, det hadde ikke hjelpa meg.

Trodde også at man skulle ta det litt med ro i gulflagg sone, bilen bak meg i det ene heatet dreit tydligvis i det, han var mer ivrig i å dytte på bilen min.

Synes hard kjøring i gulflaggssone bør slås ned på. Bare flaks gjorde at det ikke blei ei skikkelig ulykke på kvalløpet i Sigdal. Funksjonæren der kunne like gjerne sitti i en rullestol idag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den biten med glassfiber skjermer hang jeg meg fakisk opp i selv. det syns jeg er toskete at dem lar sånt gå. veit ikke om dem ga han noe i lisensen på bilen men om dem ikke gjorde det, da er faen meg alt lov ass. jeg hadde lagt protest etter protest om jeg hadde vært bak han et heat, da hadde jeg tross alt fått rektig poengsum!

og det står vel i boka ang det med å gi tilbake på en protest, jeg har vært fall hørt at om protesten går din vei så skal pengene gis tilbake.. stemmer ikke det a?. nok en av sesongens tosketing som NBF burde ta tak i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp er akkurat det som er problemet.. det står i papirene at protesten avises men at pengene gis tilbake.. protesten koster faktisk 3000.- og på et så soleklart regelbrudd som glassfiber på bilcrossbil er det meg ufattbart at de ikke nullet ut poengene til bobla... Den hadde jo vært gjennom teknisk den som alle de andre bilene overhørte jeg noen snakket om... snakker om gaudere... Dette gjør at jeg faktisk bare blir enda mer møkklei bilcross enn jeg var før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp er akkurat det som er problemet.. det står i papirene at protesten avises men at pengene gis tilbake.. protesten koster faktisk 3000.- og på et så soleklart regelbrudd som glassfiber på bilcrossbil er det meg ufattbart at de ikke nullet ut poengene til bobla... Den hadde jo vært gjennom teknisk den som alle de andre bilene overhørte jeg noen snakket om... snakker om gaudere... Dette gjør at jeg faktisk bare blir enda mer møkklei bilcross enn jeg var før..

når prisen er 3000 er det jævla leit å miste så den er jeg 100%enig i..

men se de på en annen måte det med skjermen, hvor ofte kjenner kontrollanten etter om det er glassfiber eller stål? bilen var nybygd så sånt var faktisk ikke lett å se, men fortsatt så blir det ufattelig teit når teknisken ikke tar tak i det i ettertid, pluss en protest som alle og en vær var enig i. ufattelig teit

Lenke til kommentar
Del på andre sider