Tuppa85 Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Gikk til innkjøp av en VW Jetta to dager før http://www.girlsgofast.com hadde banekjøring! Gjorde ikke annet enn å ribbe den innvendig og fikse noen småting før jeg allerede stod på rudskogen. Var en del da som rynka på nesa siden jeg kom med en Jetta på henger! hehe "er jo ikke rart, det er jo ett VAG produkt" så man at folk tenkte! :uhhmmwhat?: Denne bilen har vært i en skikkeli kræsj for noen år siden, så ble den bygd opp av en i drammen. En kompis av meg kjøpte den og ble stoppa av biltilsynet som tok skiltene pga at ombygging ikke var godkjent osv. Bilen ble da bare stående på gårdsplassen hans i 1 1/2 år, da kjøpte broren min den. Så i vinter ble den frakta hjem til heggedal og stått der i ca 6 mnd =) haha Jeg kjøpte da denne av broderen igjen to dager før den skulle brukes. Einar fra Lillestrøm kom ned etter jobb på torsdag og sveisa understell til stolen min, så jeg rekker fram til pedaler og ser over rattet =) Men stolen må byttes da... Den er bare lånt =) (takk for lånet Henrik!) Bilen er ingen original Jetta. Det er Golf 2 GTI motor for-og bakstilling. Er en annen veiv, kammer og grenrør også som tidlige eier sier att det er da, men man veit jo aldri. Hvor mye hk som er i motoren aner jeg ikke. Men det må gjøres litt for å få den i ordentlig stand. Da jeg kjørte på rudskogen 20 juli, blei luft filteret fyllt med olje, så jeg må sette på en catsh-tank eller så er det noen stempel ringer som har tatt kvelden. Det skal bygges bur i bilen til vinteren, og felgene skal byttes. Har ikke så mye behov for 17" OZ felger på en banebil =) Blir nok noen stygge 15". Dette er en bil jeg skal og kommer til å lære mye av. Drifting er ikke greia for meg, så en bil som trekker forran gjør meg ingen ting =) Dette er en bil jeg skal ha det gøy med, og jeg LER av dere som rynker på nesa å tenker "vag..." HA HA HA Er morsommere for meg å kjøre enn det er for dere å se på allikevel ;) Si gjerne hva dere synes her! Jeg liker både positiv og negativ kritikk! =) Gjerne komme med tips også! Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 tips: bakhjulstrekk er mye morsomere :P Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppa85 Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 tips: bakhjulstrekk er mye morsomere :P hehe veit at mange mener det. Men drifting er ikke noe for meg enda. Jeg liket at det går fort å ikke sidelengs. Men det er jo mulig det blir andre saken når denna bilen skal byttes ut :happyhappy: Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Du kommer sikkert til å ha det kjempegøy på bane i denna! Siden det er rein banebil ville jeg foksert på understell og bremser deretter motor Også kanskje ha gateslicks på 15" hjula som F.eks Yokohoma A048 eller Toya gateslicsa... Olje åndingen, kommer som du sier ofte av slitte stempel ringer, jeg fikk det samme i min bil (en Vag - Porsche), den hadde også stått en stund. Ble til at jeg byttet motor etter at det utviklet seg fra litt olje i boksen til masse i løpet av en kort sommer Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Hei, du kan prøve å bytte oljeutskilleren og veivhusfilteret, kan være det hjelper på oljeåndingen din... Før motoren min raste, blåste den også olje ut i innsuget, men det var oljeutskilleren som var god for en skiftings! Ellers, var bilen ganske fet egentlig.. Visste ikke jetta hadde 2 dørs. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 jasså anette, du er her også. hehe. bare og plukke ned motoren, sette på turbo, gateslics, bur og bøtteseter. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Forhjulstrekk er mye kjappere rundt svinga så BLAH paperboy:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppa85 Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Felga som er på den skal selges, så er noen interesset er det bare å si ifra =) Det skal på 15" hjul med slics som broderen har som jeg kunne få og bruke opp =) Olje åndinga skal broderen hjelpe meg med å se på når han har tid, og han har litt å gjøre om dagen så det kan ta litt tid =) Men skal sjekke alt det dere sier her!! Broderen har visstnok en turbo liggende, så det er ikke umulig jeg rapper den å setter den på :happyhappy: hehe Ealoken: Var litt arti å se trynet ditt da du skulle slippe meg ut på banen på fredagen med jente kjøringa =) hehe Bare rista på hodet =) haha Stolene skal også byttes ut og få inn noen skikkelige belter, og bure kommer inn i bilen iløpet av vinteren =) Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Skal du bruke den på bane er stabilisator stag (nei jeg mener ikke fjærbeinsstag ;) ) fra Eibach eller H&R en meget bra investering. Krenger mye mindre, og høyere hastighet i kurvene Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Ealoken sjekker opp babes med å riste på hue:)! haha.. Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Ealoken sjekker opp babes med å riste på hue:)! haha.. det funker ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 jetta er tøøøøft!! Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Ealoken sjekker opp babes med å riste på hue:)! haha.. Spørs jo hvilke huer man tenker på da :) Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Tøft og annerledes dette ja! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 trenger ikke drifte selvom man har bakhjulstrekk da... og jeg foretrekker bakhjulstrekk uansett om man skal drifte eller ikke. grunn til at det prukes på alle ferrarier F1 osv. og enda bedre er jo 4wd.. kjenner en med civic med 350hk han klager noe veldig på at han mister hastighet på vei ut av svingen iforhold til bakhjulstrekk og firehjulstrekk. men fet bil å er bare morro å ha en bane bil ville bare vifte ide'en før du har brukt xxx antall kroner på bilen og finner ut at du heller vil ha bakhjulstrekk... no offence :) Mvh Fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg