ealoken Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 trenger ikke drifte selvom man har bakhjulstrekk da... og jeg foretrekker bakhjulstrekk uansett om man skal drifte eller ikke. grunn til at det prukes på alle ferrarier F1 osv. og enda bedre er jo 4wd.. kjenner en med civic med 350hk han klager noe veldig på at han mister hastighet på vei ut av svingen iforhold til bakhjulstrekk og firehjulstrekk. men fet bil å er bare morro å ha en bane bil ville bare vifte ide'en før du har brukt xxx antall kroner på bilen og finner ut at du heller vil ha bakhjulstrekk... no offence :) Mvh Fredrik vel, har du sett hvor fort Kenneth moen har kjørt på skogen i en peugot 206 cup? 1.05... klypen med RS kjørte 1.03.. og har 2.2x effekten moen hadde.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Apropos Girls go fast: så jeg det på en japansk 4WD pickup med åtter i Lillestrøm for noen dager siden? Den ble framført av etpar søte damer. En uslåelig kombo... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikser Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 brukbart Siter My cars..! Vw Vento-95 mod (brukes nå) BMW 525 E34-88 mod (solgt) Vw Caddy D-97 mod (solgt) Volvo 245-84 mod (vraka) russebil Audi 100-85 mod (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 vel, har du sett hvor fort Kenneth moen har kjørt på skogen i en peugot 206 cup? 1.05... klypen med RS kjørte 1.03.. og har 2.2x effekten moen hadde.. 206cup'en var en racing bil og sikkert godt modda. men på litt lavere nivå er saken noe helt annet.. ikke at anette sikkert ikke er flink til å kjøre... MEN ville ikke sammenlignet henne med kenneth moen Ps mere power betyr ikke altid at bilen er raskere... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Var vel mest fwd vs rwd vs 4wd han snakket om. Anyway, kul bil! Enkelt utseende med en enkel farge. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Apropos Girls go fast: så jeg det på en japansk 4WD pickup med åtter i Lillestrøm for noen dager siden? Den ble framført av etpar søte damer. En uslåelig kombo... marianne du møtte på da. hehe Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskeie Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Sykt kul jetta :) stå på jente;) Siter cosworth powered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Jeg er interessert i felgene:) Har noen 15" bbs også hvis du vil bytte! Send pm?:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppa85 Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Apropos Girls go fast: så jeg det på en japansk 4WD pickup med åtter i Lillestrøm for noen dager siden? Den ble framført av etpar søte damer. En uslåelig kombo... Jah =) hehe hun er med i klubben. Var å stilte ut sammen med oss på gatebil i juli. Jeg så ikke så mye på dama som kanskje dere gutta gjorde, men bilen synes jeg var fet :dj Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppa85 Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 trenger ikke drifte selvom man har bakhjulstrekk da... og jeg foretrekker bakhjulstrekk uansett om man skal drifte eller ikke. grunn til at det prukes på alle ferrarier F1 osv. og enda bedre er jo 4wd.. kjenner en med civic med 350hk han klager noe veldig på at han mister hastighet på vei ut av svingen iforhold til bakhjulstrekk og firehjulstrekk. men fet bil å er bare morro å ha en bane bil ville bare vifte ide'en før du har brukt xxx antall kroner på bilen og finner ut at du heller vil ha bakhjulstrekk... no offence :) Mvh Fredrik jeg skjønner hva du mener her! Absolutt! MEN... min mening er at om man vil ha fwd, rwd eller awd så er det også litt smak og behag og kommer nok litt ann på kjørestil også. NOKK OM DET! :iconsm hehe Hyggelig at folk liker bilen da =) Trodde ikke det var så uvanlig med noen to dørs jetta jeg da... Er mange som har kommentert det! Sjekka opp bur i går, men det blir nok ikke bestilt før nermere vinteren =) Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 jeg skjønner hva du mener her! Absolutt! MEN... min mening er at om man vil ha fwd, rwd eller awd så er det også litt smak og behag og kommer nok litt ann på kjørestil også. NOKK OM DET! :iconsm hehe Hyggelig at folk liker bilen da =) Trodde ikke det var så uvanlig med noen to dørs jetta jeg da... Er mange som har kommentert det! Sjekka opp bur i går, men det blir nok ikke bestilt før nermere vinteren =) ta mål av buret og bygg selv du anette. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppa85 Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 ta mål av buret og bygg selv du anette. Er det jeg lurer litt på, er litt kulere om man ha gjort alt selv. Men sånne ferdig byggesett koster jo ikke så mye, også har jeg ikke sånn rør-bøye-dingse-boms... maskin... ett eller annet, du skjønner kanskje hva jeg mener =) Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Hyggelig at folk liker bilen da =) Trodde ikke det var så uvanlig med noen to dørs jetta jeg da... Er mange som har kommentert det! Sjekka opp bur i går, men det blir nok ikke bestilt før nermere vinteren =) Jeg kjøpte buret mitt fra http://www.wiechers-sport.de/ Det som er viktigst når du jager rundetider er understell, understell, understell, understell Hjelper lite å kunne ha 200 på langstrekket når du må bremse 200 m før svingen og bare lirke deg rundt den. Utgangshastighet fra svingen har sinnsykt mye å si på toppfart før neste sving. Du kommer langt med G60 bremser, Eibach stabstag, justerbare gule koni og Koni/H&R/Eibach 40mm senkefjærer Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppa85 Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Jeg kjøpte buret mitt fra http://www.wiechers-sport.de/ Det som er viktigst når du jager rundetider er understell, understell, understell, understell Hjelper lite å kunne ha 200 på langstrekket når du må bremse 200 m før svingen og bare lirke deg rundt den. Utgangshastighet fra svingen har sinnsykt mye å si på toppfart før neste sving. Du kommer langt med G60 bremser, Eibach stabstag, justerbare gule koni og Koni/H&R/Eibach 40mm senkefjærer Bilen er senka, og det sitter ikke originale dempere på den.. Er ikke sikker på hvilke dempere det er, men det er ikke originalt =) hm... G60 bremser? Kanske ikke dumt. Men passer calippere overens a? Får tak i brembo slissa skiver til golf2gti på jobben søh, er jo gti forstilling på den. Er vel ikke dumme bremser det heller? Er jo bedre enn hva som sitter der nå hvertfall! For det som er der nå ser ut som 10kroninger :dj hehe Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 pedersen har jo ferdig skrudde bur til 3k. ellers kan burbyggern min sikkert hjelpe deg ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg