Tuppa85 Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 pedersen har jo ferdig skrudde bur til 3k. ellers kan burbyggern min sikkert hjelpe deg ;) Jeg har sett på siden til pedersen. En kompis av meg kunne hjelpe meg å sveise buret i bilen. Men de har ferie hos pedersen, så må vente en uke til før jeg får svar =) Men hvis men bygger selv, blir det da sånn godkjent som ferdig skrudde bur blir? Må dette godkjennes for en bil som det bare skal herjes med på bane? Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 du kan jo få lisens på bilen om du vil det. skal du ha skilter må dette godkjennes hos bt, ergo bygges etter bilsport boka. men for rødskilt mafiaen så trenger du egentlig ingenting. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Bilen er senka, og det sitter ikke originale dempere på den.. Er ikke sikker på hvilke dempere det er, men det er ikke originalt =) hm... G60 bremser? Kanske ikke dumt. Men passer calippere overens a? Får tak i brembo slissa skiver til golf2gti på jobben søh, er jo gti forstilling på den. Er vel ikke dumme bremser det heller? Er jo bedre enn hva som sitter der nå hvertfall! For det som er der nå ser ut som 10kroninger :dj hehe Har du de vanlige GTI bremsene på 239mm er det litt mer jobb. Du må spindler, calippere, skiver og skiver, muligens også bærekule (større diameter 17 mm vs 19mm om jeg ikke husker feil) Skal du beholde 239mm skivene er jo Brembo max fine skiver. Bruk gjerne Mintex M1144 eller M1155 klosser. Jeg ga rundt 8000,- for mitt bur, men så er det i Chromo4 og veier bare 23 kg, stålburet til Polo veier 46 kg og alu 17 :) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppa85 Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Har du de vanlige GTI bremsene på 239mm er det litt mer jobb. Du må spindler, calippere, skiver og skiver, muligens også bærekule (større diameter 17 mm vs 19mm om jeg ikke husker feil) Skal du beholde 239mm skivene er jo Brembo max fine skiver. Bruk gjerne Mintex M1144 eller M1155 klosser. Jeg ga rundt 8000,- for mitt bur, men så er det i Chromo4 og veier bare 23 kg, stålburet til Polo veier 46 kg og alu 17 :) Egentlig så er jo bare bremser ekstra vekt da...! Kanskje jeg bare skal pelle dem av å ikke ha bremser i det hele tatt? imstupid hehe (les ironien a...) Om det er mintex klosser du mener der så blir det mdb1570 og brembo slissa 256mm (mål etter tegninga...) Da er det mulig at kalipperene jeg har passer på klosser og skivene også =) Eller så må jeg ha nye calippere og. Men spindler å endeledd skal da kunne bli som det er. Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 2 dørs jetta er kule biler... Få satt i en liten Gti 16vTurbo neddi der, med litt småfrisering har du en cosworth killer iallefall... Setter isammen igjen en slik til brodarn omdagen, og denne "sammensop" motorn her sies at kan være god får tett på 300hk, så får se hva dommen blir. Slik motor i en jetta som rattes av en jente, kan nok ende med en del snurte gutter...hehe...og mange artige timer på en bane. men men, stå på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppa85 Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 2 dørs jetta er kule biler... Få satt i en liten Gti 16vTurbo neddi der, med litt småfrisering har du en cosworth killer iallefall... Setter isammen igjen en slik til brodarn omdagen, og denne "sammensop" motorn her sies at kan være god får tett på 300hk, så får se hva dommen blir. Slik motor i en jetta som rattes av en jente, kan nok ende med en del snurte gutter...hehe...og mange artige timer på en bane. men men, stå på... hehe er du en av de snurte gutta da eller? hehe neida! Jeg driver å skal lære meg det å kjøre på bane nå først. Har vært på bane to ganger bare... Er greit å kunne ordentlig med sporvalg først, så jeg ikke vraker bilen med en gang. Farta vil komme av seg selv den når jeg har fått litt mere erfaring =) Broderen menta at han hadde en turbo liggende, men det er jo ikke akkuratt bare to skruer så har du en turbo motor heller... MEn jeg ser ikke poenget med å ha en bil med 300hk om man ikke klarer å bruke de... Jeg har nok med denna motoren som den er nå, bare sette på en catch tank til oljedampen og bytte stempel ringene. Men jeg tar imot alt av tips!!!! =) Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Neida, vil nok ikke tro jeg er det, ganske fersk på bane selv... Så blir jeg frakjørt, så er de rett å slett bedre enn meg...hehe...Ikke værre en det. Får å få litt mere fart i sakene, uten turbo, så gjør du mye med litt vassere kammer, og kansje et grenrør, og eksos. Mye kult å gjøre uten turbo, men økonomien sier normalt sett litt grenser. :( hehe Men virker som oljeproblemet er et must å fikse først. får daler oljetrykker litt på disse bila, så kliner lagerene seg med en gang. (erfart på den harde måten, endte i at motorn ligger i molekyler på benken.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppa85 Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Som jeg tenker også, kan man ikke trimme så får man lette =) hehe er fortsatt en god del som kan skjøres ut av bilen. Det blir nok tatt i vinter da buret skal bygges =) Oljeproblemer skal taes FØR den bilen er på bane igjen, så enkelt er det! Går jo olje i ett rør det skal komme luft, så sier seg selv at dette ikke er bra. Det trenger man ikke være noen ainstein for å skjønne =) hehe Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Som jeg tenker også, kan man ikke trimme så får man lette =) hehe er fortsatt en god del som kan skjøres ut av bilen. Det blir nok tatt i vinter da buret skal bygges =) Oljeproblemer skal taes FØR den bilen er på bane igjen, så enkelt er det! Går jo olje i ett rør det skal komme luft, så sier seg selv at dette ikke er bra. Det trenger man ikke være noen ainstein for å skjønne =) hehe cola flaske :P kollevold har cathtank, mtsautopart har catch tank, gundersen++++++++++++++++++++++++++++++ har det også. løp og kjøp. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Jah =) hehe hun er med i klubben. Var å stilte ut sammen med oss på gatebil i juli. Jeg så ikke så mye på dama som kanskje dere gutta gjorde, men bilen synes jeg var fet :dj Tja, neck - up så bra ut (så ikke resten), men poenget er jo å forene begge kjønn i bilhobbyen uten fokus på kropp og pupp. Bilvaskeseansene på gatebiltreffene ol er bilhobbyens lavmål. Derfor er det topp med jenter som tar med sine biler på bane. Da gjenstår det bare å outranke guttekompisene dine på den tekniske siden også :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Tja, neck - up så bra ut (så ikke resten), men poenget er jo å forene begge kjønn i bilhobbyen uten fokus på kropp og pupp. Bilvaskeseansene på gatebiltreffene ol er bilhobbyens lavmål. Derfor er det topp med jenter som tar med sine biler på bane. Da gjenstår det bare å outranke guttekompisene dine på tekniske siden også :) hun kjører som om hu har stjålet, bil, bensin og lappen. så er ikke lenge før vi gutta må se mer i speilet en forrover. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppa85 Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 hun kjører som om hu har stjålet, bil, bensin og lappen. så er ikke lenge før vi gutta må se mer i speilet en forrover. Mener det var noen som snakka om at hun jobba med å kjøre noe gravmaskin greier eller noe, så dere får passe på så hun ikke kjører OVER bila deres! hehe Det kan a sikkert fint gjøre me hi luxen å da =) hehe Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppa85 Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 cola flaske :P kollevold har cathtank, mtsautopart har catch tank, gundersen++++++++++++++++++++++++++++++ har det også. løp og kjøp. hehe tenkte på cola flaske jegh også! hehe =) Men den tåler vel ikke akkuratt 100 grader...? Det har jeg aldri testa gitt =) hehe Driver å skal sjekke på nettet nå etter tank. Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Mener det var noen som snakka om at hun jobba med å kjøre noe gravmaskin greier eller noe, så dere får passe på så hun ikke kjører OVER bila deres! hehe Det kan a sikkert fint gjøre me hi luxen å da =) hehe hehe, hun har fått advarsler fra onkel om at mitrabatter ikke skal brukes til leking. ang kjøringen så er det du som har stjålet bil, lapp og bensin... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Slik utviklingen er pr. i dag, så er det nok ikke lenge før vi har noe kvinnlige extreme førere... Her er det et par catch-tanker: http://maxam-tuning.com/catalog/default.php?cPath=565&osCsid=791942ee695c311494b2b6512b677f92 Får 12-13000,- får du både trimmkammer og grenrør til bilen, hvis det er 16V gti motor du har? Så er ikke så uhyggelig pris egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg