Gå til innhold

Bytte clutsh på 945 turbo m46

Ranger emnet


kungen89

Anbefalte innlegg

http://www.pedersens-racing.no/bil/Volvo_clutch/clutch_spesial.htm

 

Tryckplatta Spec 228mm förstärkt till B230 turbo m fl med försänkt svänghjul. För vridmoment upp till 440Nm med standard organisk lamell. Lamelltryck ca 1000kpm.

TP-763 2995:-

 

Legger du til en sinter-lamell der, kan du øke NM ytterligere.:m'm:

- 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D

- 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gi nå faen i detta zinther-styret ass. de 20 nm ekstra du tjener på å ha zinther, herper all kjørbarhet og komfort.

 

Sats heller på en forsterka trykkplate (koster vel 3500kr) til "det dype" svinghjulet(M46&M47). Fåes hos Pedersens.

Med ny standard-lamell og skikkelig trykkplate, har du fremdeles en meget kjørbar bil til hverdags, og tåler vel 440nm med std-lamell mener jeg det stod hos Pedersens.

 

Til informasjon kjørte jeg 387nm på HELT std B230FT-trykkplate og lamell på 3 stk M47'ere(rasa et par kasser) og med samma trykkplate, bare med en Volvo 850 lamell på M90'n jeg hadde til slutt.

Det funka som snus det...

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår